nou heb ik dus te horen gekregen dat er een of twee cilinders niet meedraaien komt dit nou puur door de ontsteking?? ga maandag nieuwe kabels en bougies bestellen..
ik wil weer zweven in een supermachien en niet in een locomotief
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:klopt het dat ik deze bougies moet hebben voor de 24v?
301190 Bougie Eyquem RFC58LS3 XM V6 96145071 RFC58LS3 € 3,50
De dealer kan aan de hand van het chassisnr. exact nagaan welke bougies je nodig heb, als ik er even vanuit ga dat de originele motor er nog inzit.
Toch wel vervelend als je straks met 6 verkeerde bougies opgescheept zit en de motor loopt nog steeds voor geen meter.
maandag naar de dealer dus !
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
ZX1.4i schreef:xm'metje schreef:klopt het dat ik deze bougies moet hebben voor de 24v?
301190 Bougie Eyquem RFC58LS3 XM V6 96145071 RFC58LS3 € 3,50
De dealer kan aan de hand van het chassisnr. exact nagaan welke bougies je nodig heb, als ik er even vanuit ga dat de originele motor er nog inzit.
Toch wel vervelend als je straks met 6 verkeerde bougies opgescheept zit en de motor loopt nog steeds voor geen meter.
Of je motor loopt er door in de soep.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
metro2005 schreef:Of je motor loopt er door in de soep.
Kan dat ook nog
Ik heb verkeerde gloeibougies in mijn Xantia zitten, nou ja dat zal wel meevallen (hoop ik)
Totaal aantal Berichten: 157
- C5 3.0 hdif Sedan exclusive
- C3 1.6 vti 120 exlusive automaat
toevallig is de nokkenas keering bij de bx cannes van mijn vrouw ook lek, hoe moet ik deze vervangen?
gr bob
jaaa, ik ben ook trots op mijn volvo
1800es schreef:toevallig is de nokkenas keering bij de bx cannes van mijn vrouw ook lek, hoe moet ik deze vervangen?
gr bob
zit geen oliekeerring in maar een rubber O ring.
markeer de ontsteking en demonteer hem, aan de voet zie je de rubberen ring.
in het ontstekingshuis zit ook nog een afdichtring, maar dan moet je die helemaal in stukjes gaan leggen, dat zou ik dus niet adviseren.
temeer omdat dat een centrifugaal afdichting is.
mvgr wupke PS http://www.peteropheij.nl die heeft nog een verdeelkap van een V6 liggen,, zal niet de nieuwprijs zijn die hij ervoor wil hebben..
Totaal aantal Berichten: 157
- C5 3.0 hdif Sedan exclusive
- C3 1.6 vti 120 exlusive automaat
kreazyV8wuppo schreef:1800es schreef:toevallig is de nokkenas keering bij de bx cannes van mijn vrouw ook lek, hoe moet ik deze vervangen?
gr bobzit geen oliekeerring in maar een rubber O ring.
markeer de ontsteking en demonteer hem, aan de voet zie je de rubberen ring.
in het ontstekingshuis zit ook nog een afdichtring, maar dan moet je die helemaal in stukjes gaan leggen, dat zou ik dus niet adviseren.
temeer omdat dat een centrifugaal afdichting is.kei bedankt zouden ze bij ons zeggen, ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gang. gr bob
jaaa, ik ben ook trots op mijn volvo