6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6
   
bx 14e leader serie 1 = verkocht!  (mag op slot)
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 22 november 2009 01:45 PM
  [ # 76 ]

Het blijft gelukkig nog Frans!
Later nog een Vel Satis of toch C6??
Succes met de verkoop van de leader!

Groetjes Martijn.

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 22 november 2009 05:23 PM
  [ # 77 ]

haha, nee dan toch liever de c6. Citroen blijft trouwens wel ‘‘mn’’ merk hoor.
Mijn 2 gsa,s gaan ook absoluuut niet weg. Zomers en in t voorjaar rijd ik niets liever dan gsa als ik zonder gezin op pad ga en naar m,n werk Wink

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
Gepost: 22 november 2009 05:27 PM
  [ # 78 ]

Weet je Art, ik begrijp je overweging en laat je door mij vooral niet van je gedachten afbrengen, maar dezelfde situatie heeft zich hier het afgelopen jaar ook voorgedaan en ondanks dat veel mensen vonden dat ik modern moest gaan rijden vanwege de veiligheid (ik kon blijkbaar inene mijn zwangere vrouw niet meer veilig vervoeren, terwijl ze wel dagdagelijks met een Twingootje van 16 jaar oud rondkachelt), ben ik na heel wat omzwervingen toch bij de muppet uitgekomen ipv bij een ‘verstandige’ auto. Ik gelukkig, Miek gelukkig en kleine Tove geniet met volle teugen op de achterbank Very Happy

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 22 november 2009 05:45 PM
  [ # 79 ]

Ja daar heb je ook wel gelijk in.Maar de bx is wel erg ‘‘blikkerig’’ en bij een evt aanrijding zou ik het mezelf niet vergeven als hun iet overkomt wat in een steverige auto minder slecht zou aflopen. Gordelspanners,airbags en abs zijn natuurlijk ook veiligheidszaken die de bx niet heeft, maar idd niet altijd noodzakelijk zijn vind ik. In een cx zou ik me ook al veiliger voelen, al is alleen maar vanwege het formaat…..maarja. Die heb ik al.Ik heb gister een proefritje in de safrane gemaakt….en het reed wel heel erg lekker moet ik toegeven..Daar kan ik wel mee leven cheese  het is jammer van de bx maar ik kom er wel overheen. De rest van m,n troenen blijft gelukkig

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 25 november 2009 07:40 PM
  [ # 80 ]

De bx is verkocht aan een mede-forummer
Zaterdag word ie opgehaald… Ik zal hem missen, was een fijne auto.

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
 
6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook