Jammer. En wat is wat groters? heb het nog even in overweging genomen. Maar nee. 1 Zx is wel genoeg.
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Hij blijft voorlopig…
Daarbij gaat hij morgen mee op vakantie: Kroatië
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Oh ook al kroatie. Ik ga volgende week met de zx daar heen
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ben net terug met de vrouw in haar ‘95 1.4Reflex; efkes een weekje Denemarken.
Het veertienhonderdje liep gemiddeld 1:16 à 17 en gaf geen klap verkeerd.
Ze had wat koelwaterverlies (het ontluchttingsdopje op de bovenste kachelslang bij het schutbord is ral en lekt wat), maar verder top!
Dat is wel even wat anders dan de 1:10 à 11 die ze er normaal met woonwerken uitperst.
Uit en thuis 2200 km.
‘Spirit of avant-garde’
Nou ik ben zojuist ook terug. Weer ergens tussen 4 en 5000 probleemloze kilometers mogen noteren.
Toptijd gehad! Nu eerst maar us even naar bed
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
houden dus!!
Dat blijkt maar hè, kwaliteit moet je niet wegdoen!!!
dus lekker blijven karren met het groen beestje!
De zx is er nog steed, wordt momenteel niet meer gebruikt. Maar verkopen ga ik niet doen. Het levert nauwelijks wat op en krijg het eigenlijk niet over mijn hart om haar weg te doen. In de lente komt ze wel even weer op de straat.
Ze staat al sinds augustus geschorst maar ik kan het niet laten om er zo nu en dan eens even in te gaan zitten. Gister nog weer even op het krikje gezet voor een nieuwe draagarm en om de voorbandjes te vervangen, dan staat ze klaar voor de lente, dan zet ik haar weer in de belasting om van haar te kunnen genieten.
Momenteel vervoer ik mij in een Alfa Romeo 166 2,4 jtd….
Mijn topic was zover gezakt dat ik dacht jullie maar even op de hoogte te moeten stellen….
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Vloeken in de kerk natuurlijk, maar een 166 2.4JTD is ook niet echt wat je noemt een straf….
Trots op m’n Troen (en nu dus op m’n Peug…)
Citroën ZX 2.0i 16v -Green Lady- Adieu mon cheri…
Citroën Xsara Coupe VTS -SuperFred- The story has ended
Peugeot 306 Cabriolet - Miss Sunshine-