C15GrandVolume schreef:Of gewoon een Recaro-stoel erin schuiven, dan is de lengte van de zitting gewoon instelbaar. Het wemelt van die stoelen op MP.
Of een Scheel-stoel kan je de rugleuning ook nog oppompen om meer steun in de onderrug te krijgen.
Ik ben gewoon tamelijk klein gebleven met een bescheiden schoenmaat en heb lekker nergens last van.
Moet je maar niet groot willen zijn.
Die stuurkolom voede ik in het begin ook wel maar dat gaat vanzelf over denk ik, tenminste ik heb er nu geen last meer mee,ofwel mijn voeten zijn gekrompen.
waar ik wel last van had is de binnenspiegel, die hing recht in mijn gezichtsveld waardoor ik verkeer van rechts wel eens over het hoofd zag, ik heb hem nu een paar centimeter hoger geplaatst.
ik kan nu niet meer de hele weg achter mij zien, maar nog veel beter een golfje over een drempel zien stuiteren.
Vroeger hadden we kuilen in plaats van drempels.
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Autofan schreef:C15GrandVolume schreef:Of gewoon een Recaro-stoel erin schuiven, dan is de lengte van de zitting gewoon instelbaar. Het wemelt van die stoelen op MP.
Of een Scheel-stoel kan je de rugleuning ook nog oppompen om meer steun in de onderrug te krijgen.
Dat heeft mijn Recaro ook