1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Shell V-Power
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 29 juni 2004 06:24 PM

ik heb vandaag shell v-power in mijn d supertje gemikt.
ik kan niet anders zeggen dat ie er gewoon erg lekker op loopt.
ja, beter, rustiger dan op de vorige peut die ik erin gooide. Shocked

ik kan echt een verschil merken..  ik vind het bizar dat ik het uberhaupt merken kan

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 29 juni 2004 06:26 PM
  [ # 1 ]

kunt zo meedoen in een Tell-sell recalme Laughing!!!

zelf geloof ik er niet zo in…..

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 29 juni 2004 07:43 PM
  [ # 2 ]

Ik merk het verschil tussen Euro loodvrij en super in mn ami’tje ook!
Ik zal daarna eens een tankje Vkracht proberen. Maar ik denk dat ik het vooral in mn portemonnaie merk!!!
Surprisedops:

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 29 juni 2004 08:50 PM
  [ # 3 ]

Is dat 95 octaan of 98 octaan ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 29 juni 2004 09:01 PM
  [ # 4 ]

VPower is 97 octaan.

m’n egaa tankt het af en toe ook in de Cuore, en ze kan ‘t merken ...

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 29 juni 2004 09:27 PM
  [ # 5 ]

ik meen dat V-power speciaal is ontwikkeld voor zwavelvrije Confused: -motoren, zoals de CGI van merceders en de FSI van volkswagen, die schijner er goed zuinig op te kunnen rijden…..
daar gaat “normaal” ook 98 in….

ik tank zoiezo weinig bij shell en die extra centen voor de V-power spaar ik me dan ook uit…..

Profiel  
 
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 29 juni 2004 10:47 PM
  [ # 6 ]

Ik tabk het in mijn brommertje
40 jaar oude Honda 4-takt (sorry, Citroen maakte die dingen niet toen…  oops )
Ding loopt ongeveer 150 dus maakt me niet uit of de liter dan wat duurder is of niet…. (ik merk er niet veel van overigens, benzine is alleen wat schoner heb ik het idee. Brommer staat nu al weer even stil en bij goedkopere merken krijg je dan een soort ‘residu’ vorming)

Een vriend van me (Syb) heeft wel eens verschil opgemeten geloof ik, hoeveel hij met een volle tank kan rijden. Nu schijnt het zo te zijn dat je met een tank van de BP of Shell een heel stuk verder komt als met een tank van de Tango….. ?  idea

Syb Als je het leest. Jij was dat toch?

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 29 juni 2004 11:12 PM
  [ # 7 ]
theiz schreef:

Ik tabk het in mijn brommertje:
40 jaar oude Honda 4-takt (sorry, citroën maakte die dingen niet toen…  Surprisedops: )
Ding loopt ongeveer 1:50 dus maakt me niet uit of de liter dan wat duurder is of niet…. (ik merk er niet veel van overigens, benzine is alleen wat schoner heb ik het idee. Brommer staat nu al weer even stil en bij goedkopere merken krijg je dan een soort ‘residu’ vorming)

Een vriend van me (Syb) heeft wel eens verschil opgemeten geloof ik, hoeveel hij met een volle tank kan rijden. Nu schijnt het zo te zijn dat je met een tank van de BP of Shell een heel stuk verder komt als met een tank van de Tango….. ConfusedIdea

Syb: Als je het leest. Jij was dat toch?


AHHHHHHHHHHHHHHHH ECHT ??????????

Heb jij nog een viertakt staan ???? zucht…....... jeugdsentiment….

Ik tankte ook altiojd super met dat ding en ergens had ik ook het idee dat het beter liep. Reeel gezien denk ik overigens dat het vooornamelijk tussen de oren zit .

Maar zucht, dat er iemand hie rnog een 4-takt heeft,..... DURF het BIJNA niet te vragen….. mag ik een keertje komen rijden ???? ah hhhhh tooooeeeee ??????

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 30 juni 2004 03:29 AM
  [ # 8 ]

VPower is 97 octaan.

Grappig, bij de Shell-Pomp weten ze niet echt wat het octaan gehalte van V-Power is. De V-Power benzine in Duitsland (heeft een andere naam dacht ik?), maar die is echt 100 octaan.

Zelf heb ik geen echte verbetering gemerkt met V-Power, alleen dat de auto iets zuiniger rijdt, zoals de Shell medewerker tegen me zij. Maar het blijft een magere 50km meer op een tank. Wat dat betreft ben je alsnog goedkopere uit bij de witte/onbemande pompen.

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 30 juni 2004 03:49 AM
  [ # 9 ]

Ik heb pas 1 keer getankt met mn XM…  Surprisedops:
Is toch wel anders dan met m’n motor met 15 liter tankinhoud Mr. Green

Maaruh bij mij in de buurt is een (dacht ik) witte pomp waar laatst een Total tankwagen stond te “lossen”, dat is toch het merk waar Citroën bij zweert? Maar is “witte pomp” benzine nou niet minder “geraffineerd” ook al is het Total?

Volgende tank probeer ik ook eens dat V-spul in mn XM.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 30 juni 2004 04:43 AM
  [ # 10 ]
ieksEmmu schreef:

Ik heb pas 1 keer getankt met mn XM…  Surprisedops:
Is toch wel anders dan met m’n motor met 15 liter tankinhoud Mr. Green

Maaruh bij mij in de buurt is een (dacht ik) witte pomp waar laatst een Total tankwagen stond te “lossen”, dat is toch het merk waar Citroën bij zweert? Maar is “witte pomp” benzine nou niet minder “geraffineerd” ook al is het Total?

Volgende tank probeer ik ook eens dat V-spul in mn XM.

De witte pomp is niets anders dan een verkooppunt van “restpartijen”. Als je daar tankt weet je eigelijk niet wat je in je tank staat te gieten. Kan zoals je aangeeft van Total zijn maar ook van shell V-power. Dit wil niet zeggen dat de kwaliteit dus niet goed is!! 98 octaan is ook bij de witte pomp 98 octaan….. Ze zijn goedkoper doordat ze aan “koopjesjacht” doen bij de de grote jongens…. Die Total wagen had misschien na zijn ronde nog een 500 liter over, die lost hij dan daar voor een lager tarief…..

Zelf mijd ik overigens tegenwoordig de snelweg pompen, die zijn me te duur. Hier in de buurt heb je de Tango en de ANWB pomp. 1,20 voor een litertje 98 octaan.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 30 juni 2004 12:28 PM
  [ # 11 ]

JAAAA IK WIL OOK OP DAT BROMMERTJE RIJDEN!!

Wat voor een is het?
Ik heb twee SS50’s gehad en 1 CD50!
Mn SS liep 110 km/uur op super (engelse nokkenas vervroegend vliegwiel, 70 cc 21 mm carb. )

goed!!!
Cool  Cool  Cool

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 30 juni 2004 02:09 PM
  [ # 13 ]

Kan die V-Power in een Eend ? En dan bedoel ik dus dat de motor er zonder problemen op kan draaien ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 30 juni 2004 02:23 PM
  [ # 14 ]

als je een eend op LPG ( sorry bram ) kan laten lopen zal die v-power er ook wel ingaan..

 
 

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 30 juni 2004 02:28 PM
  [ # 15 ]

Tuurlijk lelijke eend.
Hoe hoger het octaangetal hoe beter de eend er op loopt!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
 
1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook