Ze lekken toch altijd LHM?
gelukkig is niet iedereeen hetzelfde en heeft iedereen dan ook zijn favo citroen bx…..
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
Die advertentie van die zilvergrijze 16V mk1 wordt ook steeds zieliger…..
http://link.marktplaats.nl/281291303
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Ongeloofeloos idd ja. Zo krijg je hem iig niet verkocht….
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 5463
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Jammer dat er geen belangstelling voor is..
Hoewel niks, voor de GTI 16V museum…
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Weet iemand wat er mis is met deze BX….,of is de prijs en de opdringerige advertentie het grootste probleem?
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Hmmm…. misschien wel een mooie pekelbak, die 16V, voor iemand die zijn Deauville wil sparen.
Neh, dan gaat hij de pers in. Iemand die deauville rijd geeft zeker niet meer dan 100 euro uit voor een BX. En daar doet deze halluve zool het niet voor geloof ik.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mooie Bx 1400 injectie echt wat voor Prutsy omdat het geen deauville is.
http://link.marktplaats.nl/300475497
en een porsche killer die we allemaal kennen
http://link.marktplaats.nl/300209898
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 11738
- Xantia TD SX
waterman schreef:Bart1989 schreef:Een BX is pas een BX als hij langs de kant van de weg staat met een LHM lek.
Been there. Done that. (dat was overigens ook nog eens geen Cannes/Deauville, dus een echte BX by any standard )
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Kornstra schreef:Weet iemand wat er mis is met deze BX….,of is de prijs en de opdringerige advertentie het grootste probleem?
De BX markt zelf is het grootste probleem, niemand die geld uit wilt geven.
Ik ben blij met mijn GTi maar ben geneigd om te zeggen, als iemand deze voor 1000 euro op komt halen leg ik die 350 wel bij om deze 16v te redden (wil meer vermogen )
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Die 16v moet je denk ik ook voor een 1000 euro kunnen kopen als deze mijnheer er zo graag vanaf wil,eventuele slooppremie voor deze auto is volgens mij E750.
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mooie Zwarte Bx break turbo diesel
http://cgi.ebay.de/CITROEN-BX-BREAK-TURBO-DIESEL-KOMBI_W0QQitemZ300368573525QQcmdZViewItemQQptZAutomobile?hash=item45ef5cb455
zwart zie je volgens mij niet vaak op een break…..
Hij is niet in perfecte staat maar zoals we van de duitsers gewent zijn wel luxe!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 2198
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Kornstra schreef:Die 16v moet je denk ik ook voor een 1000 euro kunnen kopen als deze mijnheer er zo graag vanaf wil, eventuele slooppremie voor deze auto is volgens mij E750.
De verkoper had het over een sloopregeling specifiek voor inwoners van Den Haag, en zou hij er EUR1000 voor krijgen. Als ik daarop Google zie ik dat die er ook is.
Het budget van de BX rijder is inderdaad het probleem (behalve bij Willem). Wacht maar tot ik afgestudeerd ben! .
Het feit dat de grijze 16V onder de slopershamer verdwijnt, ligt inderdaad aan de verschillende sloopregelingen. En aan het feit dat mensen uiteindelijk het meest gevoelig zijn voor geld. De eigenaar van deze BX krijgt 1000 euro om de BX te laten slopen. Blijkbaar is het geld voor hem belangrijker dan de emotie bij de auto. Aan de andere kant: de prijs van zijn auto is gezien de conditie die de auto blijkbaar heeft niet extreem. Ga maar eens aan de slag met een BX met deze kilometerstand, voorzie deze van nieuwe startmotor, 2 nieuwe banden en een setje draagarmlagers rondom. Met aanschaf van de auto erbij ben je niet of nauwelijks goedkoper uit dan wanneer je deze auto koopt. Er is niemand in de groep liefhebbers die nu het bedrag voor de auto (over) heeft dat deze vanuit een realistisch economisch oogpunt moet opbrengen.
Conclusie: de sloopregelingen zijn effectief, an als we als liefhebbers het daar niet mee eens zijn, dan moeten we dat laten zien door emotie dan boven economische rationaliteit te stellen. Dat doet niemand (ik ook niet), ieder met zijn of haar eigen redenen. Persoonlijk vind ik het ook jammer dat een geweldige auto als deze nu verdwijnt. Maar daar zijn de meningen natuurlijk over verdeeld (kop maar in Yuri).