5 van de 26
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

Wimb’s XM: het einde.
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3236

Gepost: 29 november 2009 08:30 PM
  [ # 61 ]

Gisteren met het bestrijden van de lekkage bezig geweest. Ik denk het lek gevonden te hebben, althans ik heb twee kandidaten. Als tweede het rubber onder het vaste ruitje. Aan de achterkant wijkt het iets, zodat er water in komt. Verder vond ik het rubber in de verticale stijl los zitten. Beide gevuld met kit en het leek wel droog vandaag Smile
Vandaag me ledig gehouden met het verwijderen van de resten van het foam. Wat een rotklus!  Twisted Evil De lijm lijmt goed. Vervolgens radiatorfolie geplakt. En daarna alles weer teruggeplaatst.

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  

Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 29 november 2009 09:37 PM
  [ # 62 ]

Wat voor folie ?

Edit; in verband met de meeleeszwartepiet iets aangepast zodat de piet zich er niet aan ergert…Emiel

Wink

Profiel  

wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 30 november 2009 08:31 AM
  [ # 63 ]

Dat spul dat lijkt op dat bubbeltjesplastic, dat spotgoedkoop is, dat aan een kant is voorzien van alufolie, dat niet vergaat en dat te koop is bij de doe-het-zelf winkels. Bedoelt om achter de radiator op de muur te plakken; schijnt de kou buiten en de warmte binnen te houden. Die folie Wink

@ Emiel: Meeleeszwartepiet?  huh

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  

Mark Nijenhuis
> 1200 berichten

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 30 november 2009 11:48 AM
  [ # 64 ]

aha, dat spul, en dempt het meer ? warmte en/of geluid ?

Is het zelfklevend ?

Profiel  

wimb
> 3000 berichten

Gepost: 30 november 2009 01:16 PM
  [ # 65 ]

Kweenie, ik ga er eigenlijk van uit dat Citroën dat foam niet voor de lol heeft geplaatst. Kost toch tijd en geld, dus zal het wel een functie hebben. Misschien om rammelen van de binnenbekleding tegen de deur tegen te gaan?
En nee, het is niet zelfklevend (gelukkig Wink ).

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  

wimb
> 3000 berichten

Gepost: 14 december 2009 08:46 PM
  [ # 66 ]

En zoals zovelen die mij voorgingen: vandaag mijn Xenon set binnen gekregen. Was even wat gecorrespondeer met China om 3000K besteld te krijgen, want dat kostte extra. Zegge en schrijven een meerprijs van $10,-  Met de huidige wisselkoers ben ik ruim €46,- kwijt, all in.

Geduld komt met de jaren en omdat ik de eeuwige jeugd meen te hebben, had ik dus geen geduld. Wink Ergo, vanmiddag begonnen aan Operatie Xenon:
Koplampen er uit, want de gele kapjes die ik voor de dimlichten had zitten, moesten verhuizen naar het grootlicht. En vervolgens de gaten groter vijlen, gaten in de doppen en in het donker het handeltje terug zetten. Om mijn persoonlijke vriend te citeren: “The WOW starts now!”. Wat een verschil!!! En wat is het geel! Heel erg geel! Die halogeens met gele kapjes lijken ineens wit.

Morgen de ballast trafo’s vastzetten en dan kijken of het licht niet te hoog staat. En dan genieten van een XM MET licht cheese

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  

stooftaker
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 453

Gepost: 14 december 2009 09:01 PM
  [ # 67 ]

ben benieuwd naar de gele \xenon!

XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8

Profiel  

DSuper1970
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3137

Gepost: 15 december 2009 12:13 AM
  [ # 68 ]

Ja en ook hoelang (is een chinees Laughing ) het mee gaat??  Wink

Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Profiel  

Mark Nijenhuis
> 1200 berichten

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 15 december 2009 12:55 AM
  [ # 69 ]

Wim ?

Heb jij type 1 of type 2 koplampen ?

En doe je nog een plaatje schieten ?

Ik zal me zaterdag er eens op gaan werpen.

Profiel  

wimb
> 3000 berichten

Gepost: 15 december 2009 09:20 AM
  [ # 70 ]

Ik heb type 2 lampen. En ja, ik ga een of meer plaatjes schieten. En plaatsen onder de voorwaarden dat jij niet weer klaagt over mijn gebrek aan fotografische kwaliteiten Wink

DSuper1970, jij wilt niet weten welke merkspullen allemaal in China gemaakt worden. Het spul is van VVME en diverse forummers gebruiken dat al. Voor die kwaliteit ben ik niet bang, ik heb zelfs in de handleiding geen taalfout kunnen vinden.

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  

DSuper1970
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3137

Gepost: 15 december 2009 10:03 AM
  [ # 71 ]

Ik weet ‘t Wim, ik weet het… zelfs de originele Austrialian Ugg’s (winterlaarrzen van mijn vrouw) hebben een label met made in china.

Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 15 december 2009 10:15 AM
  [ # 72 ]

Met de xenons van VVME heb ik in mijn xsara erg veel gezeik gehad! Slecht lopen, hoog brandstofverbruik, storing op de lambda waarde, radio slecht ontvangst…

Na veel zoeken in de garage, nieuwe lambda ed de ballasten er uit getrokken. In een klap waren mn problemen weg..
Hoop dat het jou beter afgaat!

Marco

Profiel  

wimb
> 3000 berichten

Gepost: 15 december 2009 01:45 PM
  [ # 73 ]

Oh dat ze storen geloof ik graag: het zijn tenslotte step-up trafo’s (voor wie dat wat zegt). Ergens op het forum wordt ook gesteld ze niet op de computerbak te hangen. Gewoon aan het chassis is hopelijk meer dan voldoende.

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  

Mark Nijenhuis
> 1200 berichten

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 15 december 2009 02:04 PM
  [ # 74 ]

Daar heb ik geen plek…... en dan ? kastje aarden aan het chassic ?

Profiel  

wimb
> 3000 berichten

Gepost: 15 december 2009 06:07 PM
  [ # 75 ]

Mark, laat je niet op de kast jagen. Wink
Ik heb ze vanmiddag ingebouwd, half volgens plan. Aan de bijrijderskant volgens plan. Een kant vastgezet met de bout van het spatbord, de andere kant aan de kunststof rand waar ook de relais zitten. Aan de bestuurderskant bij gebrek aan plaats simpelweg op het luchtfilterhuis. Enne, geen storingen, geen rare motorkuren. Mocht het toch problemen geven dan trek ik wel een aarddraadje.

Dan nu…... Taadaaa!!!!!!!!!! De foto’s. De tweede is met alleen dimlicht. En de eerste de volledige kerstboom. Het is op de foto’s niet duidelijk te zien, maar groot licht met gele glaasjes is in verhouding een stuk witter dan de xenons.
En het geeft echt een puist licht very good

Afbeelding Bijlagen
DSCN0808.jpgDSCN0806.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  

5 van de 26
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook