4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

Bx met werk, goed idee ?
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 30 augustus 2005 11:59 PM
  [ # 46 ]

true maar vind maar is een zwarte teller met 85 dzd op teller
tja heb er zelf wel 1 met 2 ton maar dat lijkt natuurlijk niet Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 31 augustus 2005 12:04 AM
  [ # 47 ]

true maar vind maar is een zwarte teller met 85 dzd op teller

Euh… de teller laat je gewoon lekker zitten, die zijn altijd hetzelfde… Wink

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 31 augustus 2005 12:27 AM
  [ # 48 ]

hehehe Laughing

maja grijs dash bij een grijze auto staat ook wel goed hou het eerst wel zo
eerst maar is sparen Laughing

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 31 augustus 2005 12:39 AM
  [ # 49 ]

Ohjee had al zoiets verwacht, voordat we gaan rellen betreft de 1.6 Razz als ik een 16v tegen kom zal ik ook die niet uit de weggaan, geld is er wel. Maar van horen en zeggen zijn ze wat minder betrouwbaar (niet slaan Surprisedops: ) Plan is ook om 16v uitbouw eromheen te zetten..de jeugd van tegenwoordig.. Rolling Eyes

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 31 augustus 2005 12:45 AM
  [ # 50 ]

WATSKEBURT Laughing

nee ik snap je wel je wilt een beetje stoere BX

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 31 augustus 2005 12:46 AM
  [ # 51 ]

oke fijn, van msn geknikkerd. Nee ben niet zo gek van snelheid… Ja echt waar !  Razz alleen als je met een permanente gehoorbeschadiging over de snelweg rijd met een 14 Rolling Eyes

ik ben en blijf een nederlander, zelfs een fries. Beetje economisch rijden is zeer fijn, want niemand wil met de bus gaan omdat je geld op is Sad

Profiel  

Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 31 augustus 2005 02:52 AM
  [ # 52 ]
Ijs schreef:

oke fijn, van msn geknikkerd. Nee ben niet zo gek van snelheid… Ja echt waar !  Razz alleen als je met een permanente gehoorbeschadiging over de snelweg rijd met een 14 Rolling Eyes

ik ben en blijf een nederlander, zelfs een fries. Beetje economisch rijden is zeer fijn, want niemand wil met de bus gaan omdat je geld op is Sad

Wacht maar totdat jij je rijbewijs hebt.. dan smul je van snelheid Twisted Evil  Laughing

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 31 augustus 2005 02:52 AM
  [ # 53 ]
Flapdrol schreef:
Ijs schreef:

een 1600 motor, een fout tussenmodel als je het mij vraagt

Voel ik weer een rel opkomen?  Laughing  Mr. Green

Haha, en ik het hier wel met ÍJs eens. Een 14 voelt feller aan dan hij is, een 16 voelt mijn insziens trager aan dan hij is. Het kan mij niet bekoren, zo’n 16. Althans, de monopoint. Een TRI is best lekker, maar ja, die heeft ook wat meer pk’s dan een standaard 16 TGI/TZI.

Maar ja, ik ben met uitzondering van de BX Sport helemaal niet zo te spreken over de XU benzine versies in de BX.  Ik vind dat vooral de 8 kleppers gewoon niet zo’n geweldige “laufcultur” hebben. Dat vind ik bij een 14 TU wel dik in orde. Die motoren doen in elk geval of ze er zin in hebben.

Profiel  

Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 31 augustus 2005 03:06 AM
  [ # 54 ]
mpostma schreef:
Flapdrol schreef:
Ijs schreef:

Haha, en ik het hier wel met ÍJs eens. Een 14 voelt feller aan dan hij is, een 16 voelt mijn insziens trager aan dan hij is. Het kan mij niet bekoren, zo’n 16. Althans, de monopoint. Een TRI is best lekker, maar ja, die heeft ook wat meer pk’s dan een standaard 16 TGI/TZI.

Maar ja, ik ben met uitzondering van de BX Sport helemaal niet zo te spreken over de XU benzine versies in de BX.  Ik vind dat vooral de 8 kleppers gewoon niet zo’n geweldige “laufcultur” hebben. Dat vind ik bij een 14 TU wel dik in orde. Die motoren doen in elk geval of ze er zin in hebben.

Mja misschien was ik te verwend met de 16 TRi Mr. Green

De 1.6 blokken zijn wel degelijk in ieder geval.. mits goed onderhouden draaien die met gemak 4 ton, maar de 1.4 blokken zijn ook goed natuurlijk

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 31 augustus 2005 03:28 AM
  [ # 55 ]
Flapdrol schreef:
mpostma schreef:
Flapdrol schreef:
Ijs schreef:

Mja misschien was ik te verwend met de 16 TRi Mr. Green

De 1.6 blokken zijn wel degelijk in ieder geval.. mits goed onderhouden draaien die met gemak 4 ton, maar de 1.4 blokken zijn ook goed natuurlijk

Die gaan dus ook ellenlang mee, mits goed onderhouden.  Nog wel beter ook denk ik eigenlijk. De 1600 en 1900 hebben nogal eens last van een veel hoog olieverbruik door lekke klepseals;  een 1400 plast hooguit een beetje in de koelvloeistof.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 31 augustus 2005 03:36 AM
  [ # 56 ]

even terugkomend op het dashboard, toen ik een zwart sport interieur in mn grijze TRi gooide heb ik zoveel mogelijk zwarte accenten in mn grijze dashboard gezet, de handgrepen van de deuren en de speakerkapjes zijn nu zwart, de luchtroostertjes links en rechts boven en voor op het dashboard zijn zwart, zwart stuurtje, bakje bij klokje en de kachelbediening is zwart in mijn auto, ik heb deze spullen van mn 1400 met zwart interieur omgeruild met mn 16TRi met grijs interieur, dit is een werkje van enkele minuten, en ik moet zeggen dat in beide gevallen het dashboard een stuk mooier geworden is!
maar das mijn smaak natuurlijk…...wel extreem makkelijk, en das goe voor luie mensen Very Happy

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 31 augustus 2005 11:29 AM
  [ # 57 ]
Mechuccio schreef:

even terugkomend op het dashboard, toen ik een zwart sport interieur in mn grijze TRi gooide heb ik zoveel mogelijk zwarte accenten in mn grijze dashboard gezet, de handgrepen van de deuren en de speakerkapjes zijn nu zwart, de luchtroostertjes links en rechts boven en voor op het dashboard zijn zwart, zwart stuurtje, bakje bij klokje en de kachelbediening is zwart in mijn auto, ik heb deze spullen van mn 1400 met zwart interieur omgeruild met mn 16TRi met grijs interieur, dit is een werkje van enkele minuten, en ik moet zeggen dat in beide gevallen het dashboard een stuk mooier geworden is!
maar das mijn smaak natuurlijk…...wel extreem makkelijk, en das goe voor luie mensen Very Happy

Och, als je toch de stoelen overzet is de vloerbedekking er ook zo uit en zijn de a, b, c stijlbeplating, middelconsolespul en instaplijsten ook niet meer oneindig ver weg. De dash zit uiteindelijk toch maar met een schroefje of 6 vast, typisch zoiets wat veel meer werk lijkt als het in werkelijkheid is. Met een paar uurtjes heb je die echt wel los, en de andere zit er dan zo in.

Een dagje rustig knutselen voor de hele klus en het hele leed is wel geleden; doe je het met z’n 2en dan kan het vast nog wel sneller ook.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 31 augustus 2005 03:00 PM
  [ # 58 ]

Ja inderdaad, als je de stoelen uit de auto hebt, is het misschien een uurtje werk om de rest (muv. dashboard) ook te wisselen. Doe er nog een uurtje bij, en je hebt het dashboard ook helemaal gewisseld.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 31 augustus 2005 03:19 PM
  [ # 59 ]

mischien wel leuk om een keer te doen dan.

Zwart dash zwarte bekleding

doe ik wel als ik geld heb Laughing

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 31 augustus 2005 05:56 PM
  [ # 60 ]

jah, dash vervangen is niet zoveel werk, dat weet ik, maar nu heb ik een zwart/grijs sport interieur, en een zwart/grijs dashboard, de middenconsole bij mij is ook zwart natuurlijk, en ik vind het wel chique staan! als ik weer thuis ben zal ik nog eens een fotootje neerproppen hiervan!

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook