Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
even als ik
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
McDean schreef:klopt met bepaalde toerentallen hoef je niet te koppelen.
Maar om daar nou een eind mee te rijden lijkt me niet echt veilig.
lastig als je moet stoppen voor een stoplicht haha
- BX Sport MK2
- AX GT chic
remmen, slaat ie wel af
Zo ben ik al wel een keer thuis gekomen met mijn eigen GT, toen ik weg reed bij werk dacht ik, wat schakeld die vervelend. ondeweg helemaal niet meer schakelen en toch doorijden. Laatst met de sport, zelfde verhaal
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Het is dat de XM deze maand voor de APK moet, anders had ik er wel zin in gehad. Gelukkig is er genoeg animo voor, gaat vast goedkomen!
- BX Sport MK2
- AX GT chic
inderdaad, gelukkig wel!
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
McDean schreef:remmen, slaat ie wel af
Klein beetje gas geven, dan zet je ‘m zo in zijn vrij tijdens het rijden.
Soms heb ik wel eens van die dagen, dan rijd ik zo honderd kilometer binnendoor, en probeer ik zo min mogelijk de koppeling te gebruiken, maar wel alle versnellingen. Als je het truukje eenmaal doorhebt is het best te doen.
Vanuit stilstand wegkomen, dat is een probleem, inderdaad motor uit en op de startmotor in de eerste versnelling wegrijden… Anticiperen dus, zodat je kunt blijven rollen.
Jammer genoeg was ik al weg voordat ik alle berichten hier kon lezen,
Maar ik ben al wezen kijken en de GT stond al op de brug om gesloop te worden
Ik had geen 10 minuten laten moeten komen en hij was weg geweest.
Maar ik heb de GT bekeken en vondt hem bijzonder hard voor zover ik dat kon beoordelen geen roest alleen een plaat voor de uitlaatsteun erin gelast.
Ik voelde mezelf verplicht hem te kopen anders ging die nu beginnen met slopen en ik heb hem dan ook gekocht, een nieuw setje veerbollen kan die wel gebruiken de octopussen lekte niet ook niet als je hem van helemaal omhoog naar helemaal omlaag zetten. verder zat er alleen in de linker voordeur een gat wat kleine plekjes maar geen rotte stukken verder.
Maar eigelijk kan ik helemaal niks met deze bx doen en zou hem dan eigelijk ook het liefste direct door willen verkopen aan iemand die hem wel op kan knappen anders weet ik nog niet wat ik ermee ga doen, maar waarschijnlijk zal het dan alsnog de sloop worden dus liefhebbers meld je!!!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
gelukkig!
Nou, kom maar op mensen, overnemen en opknappen! Doet de flowmeter het nog steeds?
Flowmeter? wat is een flowmeter?
Overigens zat er wel een leuke assecoire in c-stijl boxjes die in het dashboardkastje lagen
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Flowmeter meet de hoeveelheid passerende benzine zodat de boordcompu lekker aan het rekenen kan. Dat is het ding op de radiateur met benzineslangen er aan.
Die heb ik wel zien zitten maar ik had werkelijk geen idee waar dat ding voor was.
weet ik dat ook weer.
Overigens zeggen ze wel is dat een auto naar de sloop mag als de asbak vol is nou en die zat lekker vol ook! ik zal er als eerste een een poetslap overheen halen als die voor de deur staat!
al erachter wat er met de koppeling is? wat gaaf dat hem gewoon meegenomen hebt dat getuigt van stijl!
ben stiekum wel nieuwsgierig naar de voiture…foto’s!
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
Dat heb ik nou in de hektiek helemaal vergeten om daar na te kijken maar dat kan natuurlijk alleen maar meevallen als het een hevel is.
Pff ik wist echt niet wat ik moest doen toen ik daar binnen stond ik had al gezegt dat ik hem niet zou meenemen en 10 minuten later zei ik toch oke ik neem hem mee
En foto’s ja ook al helemaal vergeten maar die komen er zeker als die hier voor de deur staat.
Wat waarschijnlijk einde van de week wordt omdat ze deel 3 opnieuw moesten aanvragen.
ok dan ik ben erg nieuwsgierig!! advertentie is van marktplaats staat nu een mitsuhatsjoe op
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!