Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Gisteren eindelijk opgehaald, onze nieuwe zakenauto.
Voor het bedrijf waar ik voor werk hadden we al een aantal jaar een Renault Kangoo. Nadat de motor al eens in de soep was gedraaid en andere dingen er aan rammelden en wel eens kapot gingen hebben we besloten hem weg te doen.
De bedoeling was om een station aan te schaffen zodat we wel de ruimte hadden van een bus achtig voertuig, maar wel comfortabel en luxe genoeg om de sales erin naar klanten te laten rijden. Het moest zeker representatief zijn!
Na wat rondzoeken kwamen we uiteraard ook uit bij een C5, maar ook bij een Volvo V70, een Renault Kangoo en wat Japans spul.
Even bij Ruesink in Enschede een keer naar binnen gestapt en in de showroom stond een schitterende C5 break uit 2002. Ding had nog geen 100.000 km gelopen!
Uiteindelijk zijn we hier ook weer bij terug gekomen en na een laatste testrit de knoop doorgehakt en de C5 aangeschaft!
Er waren nog wel wat kleine mankementen aan. Sloten die niet meer helemaal werkten e.d. en nog wat andere kleine issues. Maar eerlijk is eerlijk, de auto is gisteren perfect afgeleverd!
Gepoetst, grote servicebeurt, airco gecontroleerd, allemaal perfect gedaan, ook de pookknop is netjes vervangen!
Waar ik erg te spreken over ben is dat de auto merkbaar beter reed dan tijdens de testrit, hij was een stuk soepeler en sneller voor mijn gevoel.
Dus hulde voor Ruesink voor de nette aflevering! Nu hopen dat de Citroen goed gaat bevallen bij onze collega’s. Gezien het feit dat iedereen altijd hard roept dat ik de auto zeker heb uitgezocht blijken toch steeds meer mensen franse auto’s te kopen. Maar mijn reputatie hangt nu ook wel wat van deze auto af. De bus had ik zelf niet uitgezocht, deze heb ik wel uitgezocht, dus de auto mag zich voor mij gaan bewijzen!
Updates volgen vanzelf!
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
goede keuze…
zal je veel plezier van hebben…
Totaal aantal Berichten: 1184
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Zeker leuk! Welke uitvoering is het geworden?
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Het is een 1.8 prestige
Later zal ik nog eens wat foto’s posten.
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)