Totaal aantal Berichten: 27876
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ben je dan zo jaloers dat je jezelf dan niet meer in kan houden?
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Je kunt ‘m vast veilig stellen voor een ander
Als jij ‘m overweegt te kopen zal ‘t wel een slechte auto zijn, dus is ‘t in elk geval een waarschuwing voor andere potentiële kopers
Arjan Verkade schreef:Ben je dan zo jaloers dat je jezelf dan niet meer in kan houden?
Jaloers?
Woehahahahahaha
Wat een grapjas die Arjan.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Het is een duitse die gti.
Maar die ga ik dan niet invoeren, maar helemaal uit elkaar trekken zodat LPM weer jaren voorruit kan.
Nog steeds heb ik de vraag hoe die vreselijke skirts nou vastzitten, want ik krijg wel veel reacties over ene potenciele volgende BX maar helaas geen antwoord op mijn vraag. Wie het weet mag het zeggen.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Zo.
De auto is weg. Vandaag heb ik haar naar het restauratiebedrijf gebracht. Ik heb haar daar gebracht zonder hemel. Dus het water kwam lekker naar binnen vandaag. Wat een pokke weer zeg.
Magoed de wagen staat er. Alles gaat eraf.
Als de moter eruit is gaat koos ff met mij de d-riem vervangen. Dat gaat dan lekker simpel.
De verwachtte tijdsduur is 3 a 4 maanden. Tussentijds post ik regelmatig wat foto’s als jullie dat willen.
Verder staat die nu gewoon 4 maanden stil…
Ding reed vandaag weer goddelijk. Ook al had ik met tegenzin een opendak.
Wordt vervolgd!! Ik mis de wagen nu al….
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
BX19TZI schreef:Tussentijds post ik regelmatig wat foto’s als jullie dat willen.
Vanzelf sprekend willen we dat
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Zoals beloof de eerst foto’s van Work in progress.
Man wat je allemaal als eigenaar moet zien voordat zo’n ding weer mooi wordt zeg.
Binnenkort meer foto’s en een verhaal. Daar heb ik nu geen tijd voor.
Het is in ieder geval een flinke klus.
Totaal aantal Berichten: 5461
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Tjonge, het wordt goed aangepakt!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 2198
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Goed bezig Willem! Hij staat er wel een beetje zielig bij zo .
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Dat ziet er indrukwekkend uit!
Dat wil ik ook nog eens met de mijne laten doen eignlijk.
Die ziet er van achteren een stuk rampzaliger uit, rond de voorruit en het dak gelukkig nog geen roest.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Zien ze er vanachter niet allemaal zo uit?
Die roest op die balk waar de bumper op hangt was trouwens een afkeurpunt voor mijn BX !! .
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
nee bunny sorry, die van mij niet
(alleen boven de uitlaat een klein plekjes dan)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Het nieuwe achterstuk kwam maar niet binnen en blijkt waarom. Het is totaal niet meer leverbaar! Wie helpt me met spoed aan een nieuw achterstuk? Het bedrijf heeft hem zsm nodig dus als iemand wat heeft hoor ik graag.
goh willem je hok is er slecht aan toe
Ik zie wel dat de roest aan mijn hok slechts een fractie is wat ik bij jou terugzie
Ben wel benieuwd naar het eindresultaat hoor