1 van de 15
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

Gefeliciteerd de benzine prijs 1,50 euro p/liter
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2948

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 02 september 2005 10:15 PM

Hier mijn plechtige dank !!!

Bedankt Bush…...................

Bedankt voor: Het op orde houden van de financiele huishouding, olie voorraden en aanbod van het ‘gouden’ goedje in de u.s.a. en de rest van de wereld

Bedankt voor: Het onnodig cowboytje spelen met geld van de belasting betaler.

Bedankt voor: Het op het terrorisme gemunt hebben maar zelf iedereen opjut en ophitst, cowboy tactiek.

Bedankt voor: Het vele vele en vele onschuldige burgers de dood injagen tijdens je kruistocht tegen het zelf grotendeels gecreëerde terrorisme .....cowboy.

Bedankt voor: De hele wereld op zijn kop zetten omdat mevr.H wordt vermist ( begrijp me niet verkeerd het is vreselijk ) vele miljoenen hier aan verspijkert tot aan Nederlande f16’s laten vliegen toe. Het Nederlandse rechtssysteem ter discussie stelt, terwijl er in uw thuisland per dag ontelbare burgers worden beroofd,mishandeld,gedood,afgeperst enz. enz.

Bedankt voor: Het beteuterd staan te kijken omdat er een ramp is gebeurd die grotendeels is veroorzaakt door niet adequaat te handelen. Het is beter te bezuinigen hierop, wel cowboytje spelen, pief paf poef over de wereld gaan is veel leuker.

Bedankt voor: Mensen die toch al niet in zo’n rijk gebied leven die nu liggen te kreperen,geen eten,drinken,elektra,brandstoffen, de rijken zijn al weg en zitten nu veilig in een hotel waarvan de prijs ineens is verdrievoudigd.

Bedankt voor: Je boosheid over de vele plunderingen, wel eens van oerinstinkt en overlevingsdrang gehoord ????.

Als ik 3 dagen geen eten en drinken heb gehad en ik zie een supermarkt gaan er toch echt in deze situatie die ruiten eruit.

Nee op TV met je vingertje wijzen…...plunderingen gaan we hard aanpakken. Ja arresteren maar !!!
Pak eerst de hulpbehoevende situatie daar aan geef die mensen eten en drinken, pak dan de rest van je land aan.

Bedankt voor: Het niet oplossen van de hoge olieprijzen, waardoor alles economisch in het gedrang komt vele mensen op straat komen te staan omdat alles te duur wordt. Door deze ramp wordt het nog erger.

Nogmaals bedankt

Voor het niet adequaat oplossen van problemen maar te veel met je eer gevoel en cowboy spelletjes bezig te zijn…........................

U begrijpt het al, ik ben geen fan van Bush en dit is mijn mening Mad

ps. Jonge soldaatjes regelen om je zelf te laten gelden in de wereld.

Dan weer als antwoord andere “hoge” extremisten jonge jongetjes ronselen om zich te laten spoelen en zich als antwoord op te blazen. 

Wie o wie zijn de terorristen…..Bush ??? de andere ???. Waar zijn we mee bezig

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 02 september 2005 10:25 PM
  [ # 1 ]

Zeg, zou je niet zo over Bush willen praten ? Die idioot krijgt veel te veel eer zo !

Louisiana verzuipt, Bush doet niets, wil ook geen hulp.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27930

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 02 september 2005 11:06 PM
  [ # 2 ]

ik zag vanmiddag tot mijn grote verbazing ook dat bij een standaard tank de bezine nu 1.51 was Shocked

volgens mij moet hier binnenkort echt iets aan gebeuren, anders komen er veel mensen/bedrijven straks echt in de geld problemen als het zo nog even door blijft lopen Crying or Very sad

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 03 september 2005 01:10 AM
  [ # 3 ]

Re: Gefeliciteerd de benzine prijs 1,50 euro p/liter

r.kerstens schreef:

Hier mijn plechtige dank !!!

Bedankt Bush…...................
.........
.........
Bedankt voor: Je boosheid over de vele plunderingen, wel eens van oerinstinkt en overlevingsdrang gehoord ????.
..............
Als ik 3 dagen geen eten en drinken heb gehad en ik zie een supermarkt gaan er toch echt in deze situatie die ruiten eruit.

Ehh…..volgens mij zag ik die plunderaars toch ook met andere spullen sjouwen uit winkels….en dat waren zeker geen *eerste levensbehoeften* Rolling Eyes

Twan Huijs van de NOS zei het treffend…..in die omgeving leeft zo ongeveer het meest criminele gedeelte van de VS. hmz

Ik zou overigens ook eten en drinken jatten, als de overheid niet snel genoeg hulp aanbied….en eerlijk gezegd is Bush (waar ik wel een voorstander van ben) rijkelijk laat met z’n bezoek. Exclamation

V.w.b. de brandstofprijzen…..ik had 2 maanden geleden er eigenlijk beter aan gedaan een dieseltje te kopen die 1 op 22 rijd…. Evil or Very Mad

Nu al 1,12 P/L ? Crying or Very sad

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 03 september 2005 02:12 AM
  [ # 4 ]

Er wordt in Loisiana op 2 manieren geplunderd: plunderen om te overleven (eten) en plunderen om het geld (waardevolle spullen, maar niet na de wapenwinkel geplunderd te hebben). Ik ben anti-Bush, maar laat ik er maar van uit gaan dat Bush tegen het plunderen om het geld is.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Jeroen28
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 322

- Xsara Break
Gepost: 03 september 2005 03:02 AM
  [ # 5 ]

en ik kan nog voor 45 ct de liter tanken.. blij met lpg

maar wat bij new orleans gebeurt. tss

ik vind eigenlijk dat nederland daar hulp moet gaan bieden.. leren stevige dijken te bouwen

wat een drama

xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx

Profiel  

reneke
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122

Gepost: 03 september 2005 12:29 PM
  [ # 6 ]

Al dat gazanik over die benzineprijs. Hoe lang moet de file worden en hoe hoog de brandstofprijs voordat mensen gaan carpoolen, of nog beter, werk zoeken in hun eigen omgeving?

Ga toch fietsen.

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Gepost: 03 september 2005 01:45 PM
  [ # 7 ]
reneke schreef:

Al dat gazanik over die benzineprijs. Hoe lang moet de file worden en hoe hoog de brandstofprijs voordat mensen gaan carpoolen, of nog beter, werk zoeken in hun eigen omgeving?
Ga toch fietsen.

Snappen jullie het niet..............we kunnen weer wel conccessies doen,
carpoolen, verhuizen, fietsen ed.  Maar denk eens aan wat onze grote “wereldverbeteraar” hier allemaal mee te maken heeft.

Deze man heeft de broek aan en laat alles wat niet direct in zijn oliestraatje past vallen en kreperen. Maakt zich niet druk om de mindere maar denkt alleen aan zelfverrijking en zijn rijke politiekevriendjes.
We doen niets aan de vraag en aanbod.

Als ze denken dat er iets gebeurd, een ramp, een of andere dreiging gaat de prijs alweer omhoog, zakt daarna wel weer maar nooit zo hard.

Denk eens wat dat voor ons alle betekend, carpoolen enzo helpt niet.

Olie duurder alles duurder, alles draait op olie als grondstof of brandstof. Zelfs je CDtje, brood, shampoo, bus, trein of vleigreis worden duurder. Bij bijna alles wat wordt gemaakt of wordt vervoerd is olie nodig. Dus die lapmiddeltjes werken niet.

Denk eens aan al die mensen die in de automotiv en transportsector werken, die nu al 1 voor 1 op straat komen te staan, de sanering is daar al op volle gang. Ik kan het weten wat ik zit midden in deze sector en maak het van dicht bij mee.

Onze Balkie vindt dit prachtig en doet als een schoothondje mee.

En dan de alternatieve brandstoffen die allemaal werken en minder milieu belastend zijn, dat zou een geweldige uitkomst bieden. Maar ach de “grote” jongens houden het tegen. 

En over dat plunderen betreft…....je er zijn daar eikels die nu ook aan zelfverrijking doen, de crimineel dus die nu vogelvrij is.
Maar focus je eens op die andere veel en veel grotere groep die verdwaast langs de snelwegen lopen, zonder eten, drinken en niet weten waar ze naar toe moeten.

Er zijn altijd mensen bij die misbruik maken in deze situatie, stel je eens voor dat er een ramp in wassenaar of in het rotterdamse spangen gebeurt.  Een wereld van verschil maar dat mag voor de hulp en regering niets uitmaken.  . . . . . . .

Ron.

:cevr Oja als iedereen fietst, carpoolt en verhuisd hebben we onze Citroënen ook niet meer nodig en wordt dit FORUM OOK OVERBODIG ...........

DAT WIL TOCH NIEMAND IN DEZE WERELD  Wink  :cevr

.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 03 september 2005 02:28 PM
  [ # 8 ]

Heb je dan ook een oplossing, Ron ?

Overigens…..vandaag 1,55 euro p/l.

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 03 september 2005 02:39 PM
  [ # 9 ]

Gister getankt bij de macro in Delft, 1,38

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Gepost: 03 september 2005 02:41 PM
  [ # 10 ]

Ja dat rechtse tuig eruit….............

Alternatieve brandstoffen, ze kunnen zelfs gemodificeerde koolzaadplantjes laten groeien in de Sahara. Denk eens wat een boost dat voor die arme mensen daar kan betekenen.

Het ene jaar koolzaad olie voor diesel, het anderejaar bieten (alcohol) voor benzine. 

Goede snelwegen maken die niet meer zo mil. belastend zijn i.v.m. goede brandstoffen.

Daarna iedereen wat gunnen en problemen adequaat oplossen en niet door geweld, wat weer geweld terug betekend.

Even een zijstraatje; stoppen met die belachelijke topman salarissen en bonussen, geef die eens aan de werkende mens.

Dan kopen die wat meer waardoor de economie draait. Nu zit iedereen op een houtje te bijten en wacht af wat er gebeurd…... weer die olieprijs. 

Stoppen met die zelfverrijkende [olie] heren.

ZUCHT ik kan beter op Mars gaan wonen….....

.

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 03 september 2005 05:22 PM
  [ # 11 ]
Profiel  

JustShootMe
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 320

Gepost: 03 september 2005 05:31 PM
  [ # 12 ]
r.kerstens schreef:

ZUCHT ik kan beter op Mars gaan wonen….....

Mag ik mee ????  :14

Bush is een economische en humanitaire ramp voor de gehele wereld, dat bewijst ie keer op keer.

De ramp in New Orleans die werd 2 jaar geleden al voorspeld in een documentaire op Discovery Channel welke handelde over waterweringen.

De aanslag op de Twin Towers had al maanden voordat deze plaats vond verijdeld kunnen worden, maar dan was de bodem gevallen uit deze hele “oorlog tegen het terrorisme”. Afgaande op de beelden die ik zie uit Irak vraag ik me af wie de terrosisten zijn ?
http://www.riotvideo.com/M1_Tank_Crushes_Iraqi_Car.html

Gaan fietsen ????!!!!!
Shocked
Waarom heeft Onze Lieve Heer dan de Citroën uitgevonden ??? Wink

Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 03 september 2005 05:51 PM
  [ # 13 ]

Wel weer een lekkere discussie hierzo…

Gaan fietsen? godverdomme wat is dat nou weer voor onzin…past weer typisch in de nederlandse cultuur, waarom de oorzaak aanpakken als je makkelijker de gevolgen kunt aanpakken? Confused
Trouwens, ik zie het niet zo om dagelijks 30km heen en 30km terug te fietsen van en naar school Confused

En wat een getreur om de meest criminele regio van amerika die nou overstroomt is..
Een ruime tijd nog lang voordat katrina aan wal was zijn er waarschuwingen de wereld ingestuurd…mensen VLUCHT want het water komt eraan…nee lekker op je gat blijven zitten en dan als je toch nat bent geworden je gal gaan spuwen op de wereld..

Hulp gaan sturen? de VS zegt zelf genoeg te kunnen doen…
De VS wil niet dat wij gaan helpen, wie zijn wij dan om ons als opdringerige dakloze hondjes daar als ons geld heen te sturen?

Laten we dat geld zelf houden en 12 cent van de benzine prijs afdoen, dan kan de economie hier ten minste weer verder herstellen…

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Auzz
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 135

Gepost: 03 september 2005 06:02 PM
  [ # 14 ]
Simpele Ziel schreef:

Wel weer een lekkere discussie hierzo…

Nou nou, je taalgebruik kan ook wel iets minder denk je niet?

Er is trouwens een verschil tussen crimineel en crimineel. Het gros van de mensen wat je de afgelopen dagen op het nieuws hebt gezien krijgen nauwelijks kansen daar in het leven. Waar wij het hebben over luxeproblemen (ja brandstof is duur, maar ik heb tenminste een auto) hebben zij daar helemaal niets en zullen in de toekomst ook helemaal niets krijgen. De meesten hadden niet eens de mogelijkheid om te vluchten. Je sarcasme over het lot van de mensen daar stuit mij tegen de borst. De lijken drijven daar rond, en hier je gal zitten spugen. Goed man!

Denk je nou echt dat de hulpverlening zo lang had geduurd als het in Beverly Hills was gebeurd? Tuurlijk niet. Slaverij en discriminatie bestaat nog steeds. Je ziet het alleen niet zo duidelijk.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 03 september 2005 06:13 PM
  [ # 15 ]

In beverly hills was iedereen naar zijn zomerhuisje gevlucht, iets wat de mensen in new orleans niet konden…

En het is inderdaad heel makkelijk om hier achter de pc vandaan te zeggen wat er moet gebeuren, maar dan nog, eerst maar onze eigen problemen oplossen voordat we ons volledig storten op problemen hier ver vandaan…

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

1 van de 15
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook