nou, dat bleek dus niet de oplossing te zijn…... hij bleef storen…. ontdekte ik na een paar dagen…
Dus weer het dashbord eruit gehaald ,e neen nieuwe massa-draad getrokken vanaf mn cigaretten-aansteker.
Nu draait ie al anderhalve als een spreekwoordelijke tierelier…..
(die massa pak je vnaaf een kabeltje aan die stekker die achterop de printplaat zit, 2e bruine van rechts als ik me goed herinner!)
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?
DaanDus schreef:nou, dat bleek dus niet de oplossing te zijn…... hij bleef storen…. ontdekte ik na een paar dagen…
Dus weer het dashbord eruit gehaald ,e neen nieuwe massa-draad getrokken vanaf mn cigaretten-aansteker.
Nu draait ie al anderhalve als een spreekwoordelijke tierelier…..(die massa pak je vnaaf een kabeltje aan die stekker die achterop de printplaat zit, 2e bruine van rechts als ik me goed herinner!)
Maar heb je de printplaat in het aanjagerhuis (onder de paravanbak) nou al eens aangepakt? Want daar zal je probleem in zitten denk ik.
Ich bin ein Breaker