Hallo forummers,
Ik ben nieuw hier en zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Patrick Rijks kom uit Midden-Limburg en ben een beetje autogek.
Samen met een vriend van mij ben ik de beheerder van http://www.vwgolf-info.nl.
Maar nu wil ik graag een nieuwe auto en ik ben aan het denken aan een citroën Saxo. Ik heb hier onder een foto zoals ik de auto graag zou zien.
En nu heb ik een occasion gevonden en die ziet er zo uit:
Zoals jullie zien zit er zo links en rechts wel wat verschil in. Mijn vraagis hoe het zit met de bumpers en sideskirts? Is de bovenste saxo gewoon een bepaald type of is deze gewoon voorzien van een heel nieuw bumperpakket?
Ik ben mij een beetje aan het orienteren wat betreft de saxo vandaar deze vraag. Mocht het een standaard bumperpakket zijn wat op bepaalde types is geleverd is dat bumperpakket dan ook over te zetten op de occasion die ik heb gevonden??
MVG
Patrick Rijks
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Bovenste zal een VTS zijn, sportieve uitvoering. Wel wat verlaagd tov de orginele VTS volgens mij. En de velgen lijken mij niet orgineel.
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Hoi welkom!
Als je een “sportieve ” Saxo zoekt zoek dan op de zoekterm VTS of VTR. Deze hebben standaard de spoilers en sideskirts als op de bovenste foto.
De Saxo VTS is geleverd met 1.4i, 1.6i (voorheen VTR) , en 1.6 16V.
De saxo 1.4i 538 sport is ook voorzien van side skirts en mistlampen.