Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Effe een zeikvraagje: ik ben mijn ID uit 66 aan het herspuiten en nou vraag ik me af of de binnenzijde van die koeltunneltjes onder de koplamp nou origineel zwart is, of in de kleur van de carrosserie. Het gaat dus om het stukje wat je kunt zien onder de koplamp. Als je in het koeltunneltje kijkt.
De buitenkante van die koeltunneltjes (zichtbaar vanuit de motorruimte) is in elk geval zwart.
Maar goed, de binnenkant dus. Zwart maken of meespuiten?
Graag snel reactie, over twee dagen is het zover!!!!!
groetjes,
Maarten
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Ik heb net ff in een boek gekeken, en de meeste waren zwart gespoten, echter op 1 plaatje was er eentje die in de kleur van de auto waren meegespoten.Het is maar net wat je mooi vind denk ik.In kleur mee spuiten is wel makkelijker, en zwart word het vanzelf daar.
beter langharig als kortzichtig
Maarten,
op de kleur straks na hebben wij nog steeds dezelfde auto’s. Bij mij zijn de luchthappers matzwart van binnen. En dat is zo origineel als het maar zijn kan. De buitenkant heeft verder weleens een neveltje gekregen om de glans terug te brengen, maar daarbij zijn de luchthappers netjes afgeplakt geweest. Ik vind ook wel dat er onder de lampen van die zwarte gaten horen te zitten.
Succes verder met de klus,
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Totaal aantal Berichten: 777
Geregistreerd: 30-05-2005
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Je hebt nog twee dagen om te beslissen wat voor kleur de auto wordt. Al je ‘m dan zwart spuit hoef je in ieder geval niet meer wakker te liggen over de kleur van de neusgaten
of je propt er zo’n stukje geperforeerd aluminiumplaat in. Zie je ook niet meer wat voor kleur er achter zit.
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
OK bedankt!
Zwart dus, dat spuit ik zelf wel even. Ik zal kijken of ik een spuitbusje zijdeglans kan vinden.
Enne, Kees-Jan, dat ik de HELE auto zwart wilde was maar een geintje hoor! Ik hang nu nog tussen gris ardoise (ook wel bleu ardoise genoemd) of gris sable, zo’n gelig zandkleurtje.
Inderdaag, woensdag spuiten: spannend!!
De mooi blanc paros velgen met goed banden zitten er overigens al onder: heel mooi begin!
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Totaal aantal Berichten: 777
Geregistreerd: 30-05-2005
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Woensdagavond verwacht ik op dit forum een fotootje van wat ‘t geworden is! :photo
maartenbokslag schreef:Ik hang nu nog tussen gris ardoise (ook wel bleu ardoise genoemd) of gris sable, zo’n gelig zandkleurtje.
Ik zou kiezen voor gris Ardoise. Geweldig mooie kleur en gris sable lijkt op blanc Paros. Hoewel? Gris Ardoise is eigenlijk een DS-kleur. Hmmm. Tsja. Kiezen voor origineel of voor mooi? Lastig hoor! We zien het wel,
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966