Bel/mail de RDW eens ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Bel/mail de RDW eens ?
met al die kennis hier ?
Response is hier wat sneller En beetje meedenken is altijd meegenomen ! heb er wel zin in
Op msn gaan de vorderingen wat sneller dan hier…vandaar even een kleine update…
ijs en ik(simpele ziel) voortaan genoemd als ‘wij’ hebben dit topic weer even opgepakt..
Als ik zo eens begrepen heb van ijs heeft , ijs de tijdelijke financiele middelen. en ik..tsja, ik laat mijn hersen pan samen met de andere jonkie mee ratelen…
wat we nog zoeken is iemand die net zo enthousiast is en de ruimte heeft voor dit project. Daan had al dacht ik aangegeven eventueel mee te doen maar dat staat nog niet vast..
bull frog’s idee komt aardig overen met wat ik in gedachte had:
een BX met wat werk(denk aan koppelings platen/koppakking of APK werkzaamheden)
buizenframe erin volgens eerder gemaakte tekeningen…
Vervolgens RDW keuren en uit de schorsing halen…
Vervolgens sponsers zoeken om ons uit de ” schulden” te trekken.
Misschien zelfs zoiets als dakota airways…sponsering en je krijgt korting op de huurprijs van de bx
Zodra dit project van start gaat is dit ook geweldige reclame voor dit forum… 3 jonkies waarvan 2 vooralsnog zonder rijbewijs die verspreid wonen over heel het land die 1 project via dit forum voor elkaar krijgen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Forum BX ! En iedereen een kleine financiele bijdrage laten doen.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
tja ik heb ook geen geld maar project lijkt me super
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Simpele Ziel schreef:Op msn gaan de vorderingen wat sneller dan hier…vandaar even een kleine update…
ijs en ik(simpele ziel) voortaan genoemd als ‘wij’ hebben dit topic weer even opgepakt..
Als ik zo eens begrepen heb van ijs heeft , ijs de tijdelijke financiele middelen. en ik..tsja, ik laat mijn hersen pan samen met de andere jonkie mee ratelen…
wat we nog zoeken is iemand die net zo enthousiast is en de ruimte heeft voor dit project. Daan had al dacht ik aangegeven eventueel mee te doen maar dat staat nog niet vast..bull frog’s idee komt aardig overen met wat ik in gedachte had:
een BX met wat werk(denk aan koppelings platen/koppakking of APK werkzaamheden)
buizenframe erin volgens eerder gemaakte tekeningen…
Vervolgens RDW keuren en uit de schorsing halen…
Vervolgens sponsers zoeken om ons uit de ” schulden” te trekken.
Misschien zelfs zoiets als dakota airways…sponsering en je krijgt korting op de huurprijs van de bx
Zodra dit project van start gaat is dit ook geweldige reclame voor dit forum… 3 jonkies waarvan 2 vooralsnog zonder rijbewijs die verspreid wonen over heel het land die 1 project via dit forum voor elkaar krijgen
Ik heb binnenkort een 16 tgi progress over. En die auto had al een voorbestemming Laatste moment toen die rode GTI gepakt
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Helaas ben ik niet degene van financiëen..Erik, Daan, is dit iets?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Kwanta kosta?
en uuh wat is er mis aan etc wat is er niet meer mooi allemaal vermelden.
liefst omdat voor leuk project is schenken
of een kleine bijdrage
Ik heb binnenkort met een paar vrienden een sluitelruimte (300m2 met 2 bruggen).
Ik heb ook m’n rijbewijs en kan ook aardig sleutel en wil best meehelpen.
Alleen heb ik pas in de winter weer tijd.
Gaat alleen wel heeeeeeel veel laswerk inzitten, want de BX cabrio van citromobile ging wokkelen. Ook moet er een cabriodak gemaakt worden wat ook wel het 1 en ander gaat kosten.
WYD schreef:Ook moet er een cabriodak gemaakt worden wat ook wel het 1 en ander gaat kosten.
Dat hangt ervan af wat je wilt.
Moet je uiteraard op voorhand weten.
Een volautomatisch dak kost meer dan een zeil met beugels ala Méhari.
dak? een frame van stalen latten met daaroverheen een sterke stof…
Enne WYD, toevallig het sleutelhonk van MSR?
daar wil ik me ook nog bij aanmelden, maarja, eerst de auto maar gaan kopen he
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Sleutelhok van MSR ja
En inderdaad een dakje à la deux chevaux. Rolbeugel tussen de deuren. Stabilisatorstang in de kofferbak. Schuine stangen bij de deuren en een diagonale stang om het wokkelen tegen te gaan.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
wat bedoel je met wokkelen?
en is zoon dakje wel goed idee ja tuurlijk is mooier maar tja zoals je al zegt meer tijd geld terwijl je een Bx cabrio maakt voor de cabrio en mooi weer
toch?
En de zomerse plens bui? als het droog is kan je met de kachel op 10 in de winter ook wel rijden maar in de regen?
Een beetje een dakje a l’a lotus elise?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Met wokkelen bedoel ik dat het chassis niet stijf blijft.
Pak een A4’tje en hou de onderzijde van het a4’tje vast en ga de bovenzijde iets draaien, dan weet je wat ik bedoel