Totaal aantal Berichten: 243
- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
@danbru: eigenlijk is er geen reactietijd, proximus herkend dat de autotelefoon niet aanstaat en dat word zo goed als meteen doorgestuurd naar uw gsm. aan de andere kant van de lijn merkt men daar helemaal niets van. Ik ben zelf een supertevreden gebruiker (gebruik ook proximus).
mvg
Beste
Je maakt het té ingewikkeld. Je hebt 2 dingen: je gsm uiteraard en een duo-kaart in je wagen (alles proximus wel te verstaan - andere operatoren maken er een zootje van, naar ik verneem). Wat gebeurt er nu wanneer iemand me belt en ik zit in de wagen? Wel wanneer mijn gsm rinkelt weiger ik het gesprek op mijn gsm adhv de ‘nee’ button op mijn mobieltje.Je moet natuurlijk niet wachten tot je gsm zelf stopt met rinkelen. Vervolgens komt het gesprek binnen via de duokaart in mijn wagen (ik hoor dan een beltoon in mijn wagen), ik druk op de groene button met telefoonsymbool op mijn console en klaar is kees: het gesprek verloopt nu via de duo-kaart en dus via de wagen. Dus niets met gsm ‘op’ en ‘af’ of effe je voicemail bellen om je duo-kaart te activeren etc. Nee, allemaal veel te ingewikkeld!!
Nogmaals de sim-kaart in mijn GSM blijft steeds prioritair in ontvangst, door het gesprek op mijn gsm te weigeren leid ik het inkomend gesprek doodeenvoudig af naar de duo-kaart in de wagen (doorschakeling proximus)
Mvg
Totaal aantal Berichten: 243
- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
@efdeve: volgens mijn opinie gebruikt u het systeem verkeerd, de prioritaire kaart moet in de autotelefoon ingebracht worden en de secundaire kaart in de gsm. op deze manier moet er niet op knopjes gedrukt worden op de gsm om door te verbinden maar gebeurd de oproep meteen op de autotelefoon. Staat de autotelefoon af dan word de oprioep metee nnaar de gsm gestuurd, en dit zonder ooit op enig knopje te duwen of de telefoon af te zetten.
mvg