12 van de 23
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

Robinrossie’s BX 19GT
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3837

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 11 december 2009 12:05 PM
  [ # 166 ]

Dat zal idd lastig worden, zeker 1 uit Nederland. Ik zou het wel weten als ik jou was. Een GT rijdt heerlijk!

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15827

- Ami 8 Club
Gepost: 11 december 2009 12:50 PM
  [ # 167 ]
robinrossie schreef:

Vandaag even de kofferbak schoongemaakt en nog foto’s van de oude eignaar gezien confused

Moet wel een citroen liefhebber zijn geweest er lag nog een brief van hem over zijn HY in!

Voor mij was het ook een absolute voorwaarde dat de koper een Citroënliefhebber was. Anders had ik ‘m nooit aan ‘m verkocht.

Ik neem aan dat je geen contact hebt gehad met de vorige eigenaar (Cees), omdat jij de BX bij de handelaar hebt gekocht.

robinrossie schreef:

Verder heb ik is onder de kofferbakmat gekeken en dat ziet er mooi uit daar niks geen roest gezien orginele uitlaatsteun zit er nog onder! ik begin steeds meer te twijfelen ik denk dat ik zoiets niet meer tegenkom.

Ik werd ook volledig voor gek verklaard toen ik de NN-12-GV verkocht. Blijkbaar is de koets dus nog steeds zo keihard als ie toen ook was.

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 11 december 2009 12:52 PM
  [ # 168 ]

Over het aanbod van Emiel zou ik maar eens gaan nadenken Robin, dan kun je de auto netjes voor elkaar maken en rijdt je straks lekker belastingvrij in je Bixie rond Smile Kun je die mooie Progress gewoon houden en voor een paar euro per maand heb je er een auto bij !

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 851

Gepost: 11 december 2009 01:15 PM
  [ # 169 ]

Jammer dat Friesland zo ver weg is dat ik hem daar dan niet op kan knappen, dat gaan me waarscheinlijk meer kosten als wanneer ik hem gewoon op de weg houdt!

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 11 december 2009 08:54 PM
  [ # 170 ]

Denk er toch nog maar ‘s goed over na, het is een ontzettend leuk ding met een lekkere motor. Misschien kan je nog een soortgelijke sleutelmogelijkheid in de buurt vinden? En anders hou ik die GT nog wel in mijn achterhoofd, hoewel ik 3 BX-en eigenlijk een beetje teveel vind voor mezelf.  Wink

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 12 december 2009 01:32 AM
  [ # 171 ]

Ik denk er nog is over na en zal eens rond vragen voor een stalling in de buurt, maar er zijn nu 2 kopers in de race om hem over te nemen dus ik meot senl beslissen! en dat is moeilijk.

Het orginele typeplaatje zit er tenminste weer op. Het lijkt of die schuin zit maar volgens de rolmaat zit die recht Smile

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 12 december 2009 10:40 AM
  [ # 172 ]

Ik denk dat je enorm veel spijt gaat krijgen als je hem verkoopt, hij kost je vanaf volgend jaar bijna niets meer en het ziet er uit als een leuk ding.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 12 december 2009 11:22 AM
  [ # 173 ]

Hmm wat is dit toch moeilijk!

Maar wat zou ik allemaal moeten doen om de stuurhuishoezen te vervangen?

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 12 december 2009 11:52 AM
  [ # 174 ]

De auto opkrikken, de stuurkogels losmaken, de stuurkogels aftekenen op het schroefdraad, de stuurkogels demonteren, 1 bout van de stuurbekrachtigingscilinder losmaken, de hoezen eraf rukken, nieuwe erop drukken en alles terugbouwen.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11791

- Xantia TD SX
Gepost: 12 december 2009 08:29 PM
  [ # 175 ]

Ik zou ‘m, gegeven het aanbod, gewoon nog even opslaan. Je krijgt niet gauw een tweede in principe harde origineel Nederlandse GT. Ha, als dat destijds met de Breek had gekund had ik ‘t dáármee nog gedaan, maar goed.

Trouwens het plaatje zit er mooi op zo, toch? Maar wat me opviel, is dat je een Citroën-plaatje zonder chevronnekes hebt. Vast ook van plastic dan. Dat is wel een toekomstig ‘aandachtspuntje’ Wink Ik had er 1, maar die is op de Breek gebleven. Wie weet kun je daarover iets met medeforummer Nanko (die de Breek nu heeft) regelen?

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15827

- Ami 8 Club
Gepost: 12 december 2009 09:31 PM
  [ # 176 ]

De achterklep is in de afgelopen jaren eens vervangen door een model van een type 2 of 3. Die hadden geen chevronnetjes meer op het typeplaatje. Dat is ook de reden dat de GT-spoiler is verdwenen. De huidige achterklep is overigens Gris Météore (EYYcR), waardoor er dus een klein kleurverschil is.

Eerlijk gezegd kan ik het heel goed begrijpen dat Robin de GT wil verkopen. Ik was zelf ook student toen ik de NN-12-GV had. Ik had ‘m graag gehouden, maar als student kun je nu eenmaal niet zomaar alles betalen. Zeker niet als je ook nog eens klagende buren hebt over het aantal BX’en voor de deur (ik spreek voor mezelf).

De potentiële koper lijkt me vrij serieus, dus waarom niet hem blij maken met een leuke GT?

Vanmiddag ben ik even langs geweest om na ruim 5 jaar weer eens mijn ouwe trouwe GT’tje te zien.
Pfoe, ze is wel een hoop veranderd, maar er is dan ook 87.091 km mee gereden. Het is heel raar om een vorige auto terug te zien, zeker na ruim 5 jaar. Het interieur was echt helemaal piekfijn toen ik ‘m verkocht en alles werkte, zelfs de volledig vernieuwde boardcomputer.

Na 5 jaar is de BX nu wel weer voorzien van de originele GT-asbak.

Foto’s zijn er al genoeg geplaatst, dus ik plaats alleen even een foto van het mooie neusje en een duofoto met mijn huidige BX.

@Robin: Nogmaals bedankt voor de tijd die je voor me hebt gemaakt. Zoals al eerder gezegd: ik had haar graag teruggekocht als ik een dikbetaalde baan, een mooie verwarmde garage en veel vrije tijd had gehad.

Profiel  

BX19trs
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3830

- BX 19 trs
Gepost: 12 december 2009 09:36 PM
  [ # 177 ]

Dat is ook zo’n beetje een van de enige voorwaarden die aan het kopen van zo’n GT vastzitten, hij moet warm gestald worden in de winter om verder verval te voorkomen, het mooiste is om zo’n GT helemaal weer netjes te maken maar dat is voor een student bijna niet te doen.
Zoals ik al zei verkopen of stallen, als je belangstelling hebt voor een plaatsje bij ons moet je even mailen/Pb doen.

Emiel

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11791

- Xantia TD SX
Gepost: 12 december 2009 09:36 PM
  [ # 178 ]

Dat van die klep had ik al wel gedacht ja. En je hebt gelijk, de auto blijft in ieder geval behouden en dat is mooi. Maar als ík naar mezelf kijk en ik kon stalling krijgen zette ik ‘m weg. That said, ik had al zó veel zelf moeten opkopen en wegzetten, dat ik eigenlijk al láng geen recht van spreken meer heb Laughing

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Archi
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 714

- C5 2.0 Break Exclusive
Gepost: 13 december 2009 07:55 PM
  [ # 179 ]

Het is dat ik niet zo 1-2-3 een grijze deur kan vinden.. want anders..

Rijdt Xantia, maar gelijk na aanschaf dacht ik: ‘verhip, dat ding reed lekker’. Heb trouwens ook nog een kater van de BX van Patje74 die ik heb ‘gemist’..

Se concentrer sur l’essentiel

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 13 december 2009 10:40 PM
  [ # 180 ]

Er zijn inmiddels 2 belangstellende en er heeft nog iemand via het forum gereageerd dus over belangstelling niet meer te klagen Smile

Maar de andere belangstellende is iemand die vanalles opknapt en dan weer verkoopt! hij heeft o.a. ds’en cx’en en kevers gerestaureerd, dit vindt ik beter klinken als de man die er een diesel in wou hangen want dat zie ik liever niet gebeuren dus even kijken wat hier uit gaat komen dan weet ik in iedergeval dat mijn actie niet voor niks is geweest!

Profiel  

12 van de 23
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook