Totaal aantal Berichten: 131
Geregistreerd: 04-06-2004
- 2CV 6 Spécial
- GS/GSA GSpecial
Netjes hoor!
Mooi hoor!
Volgens mij zit je nu op de standaard hoogte waarmee de Volcane uit de fabriek kwam…. roll
Ik vind het dus ook best mooi…. D
ziet er netjes uit,
maar pas op , omdat de voorbumper van een ZX ver vooruit steekt raak je gauw de drempels en stoepranden, en ik kan het weten
maar ziet er veel beter uit
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
De rechter torsie zat muurvast. Uiteindleijk is er besloten om te verhitten. Koste wel veel tijd want je moet het daarna langzaam laten afkoelen. MAG je niet forceren .
Daarna ging het eigelijk heel snel. en ondanks dat ik nu 4 cm lager zit kan ik nog met een redelijk snelheid over drempels enzo. Heb nog nergens iets geraakt.
Waar ik het meest aan moest wennen…. Dat mijn slot in de deur lager zit… De eerste paar keer zat ik dus echt verkeerd te prikken….
heb alleen vandaag wel gemerkt dat ik nog wat vergeten ben met het verlagen….
ops: ops: ops:
Vandaag wilde ik dus ff m’n wegligging testen. Nou je kunt van me aannemen dat hij aan de wegKLEEEEFT behalve….
bij de remmentest. Bedoeling was ze hard te remmen zonder te blokkeren. Tsja en dan kom je erachter dat er achter iets zit dat de remsterkte voor de achterwielen stelt naarmate de achterkant zwaarder is en dus verder is doorgezakt…
Nou een goeie 4 cm dus….. Das voor de afstelling dus zwaar belast en als je achter dan toch ligt bent, YEP dan gaat je kont zwaaien…
Oh ja, en wat de wielen betreft….
Ze waren 14” met 185/60 en zijn ny 16” met 195/45. Inderdaad, daar is weer een stukje frans comfort verdwenen.
nog ff uitvogelen hoe ik dat moet gaan afstellen. Moet er niet aan denken wat er anders op nat wegdek bij een noodstop kan gebeuren….