Totaal aantal Berichten: 397
Geregistreerd: 19-01-2005
- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Ik ben sinds ik m’n Saxo kocht al niet zo weg van de remlichten, het 3de remlicht is perfect maar ik vind het niet zo duidelijk dat de “normale” achterlichten feller worden. Vooral omdat tegenwoordig de achterlichten van auto’s zo fel zijn, mij lijkt het niet ondenkbaar dat de feller brandende lampen niet als remlichten herkent worden.
Ik heb het nu verandert, de plek waar normaal de mistlamp(en) branden heb ik nu als remlichten en m’n mistlamp (alleen links) is een feller brandende achterlicht. Dus als ik nu met m’n lampen aan rijd en ik rem gaan er lampen extra branden i.p.v. feller. Ik vind dit erg duidelijk maar ik weet niet hoe het met de A.P.K. eisen zit. Graag jullie mening! Alvast bedankt…
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Op b.v. een VW Caddy is dat standaard, dus ik zou niet weten waarom het niet zou mogen…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-02-2005
- BX SPORT
- 2CV Special
Dit mag gewoon, Na 31-12-1997 is een mistlamp verplicht (links of 2) en een 3e remlicht.
De plaats waar het remlicht brand in het achterlichtunit maakt niet uit, als hij maar brand in de unit is het goed.
Dus is gewoon goed voor apk.
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge