Is er al iemand die een poging heeft gedaan om in een berlingo van 99 zonder remlichten in de deurtjes deze er in te maken zoals ze later werden geleverd?
Zoja is dit simpel te doen???
kabels liggen al in beide deuren doordat de vorige eigenaar er 2 “loshangende” led plak lampjes had gemonteerd, vind origineel eigenlijk wel leuker staan.
ik heb bij mijne er een 4de bijgeplaats moet zeggen de kabels trekken koste me meer tijd dan de stoplichten aan te sluiten.
Is echt niet veel werk en snel aan te sluiten
grtz
Zo’n vermoeden had ik al. de gaten zitten er wel in de deur voor de lampen alleen het kabeltje.
dan is het gewoon een kwestie van kabels aansluiten lichten vastklikken in de gaten en een schroefje in schroeven en klaar
ok dan ga ik maar eens op zoek naar een paar lampjes.
bedankt
Kan je dan foto’s posten? ik heb daar ook wel interesse voor. Zit in de distributie en mijn deur staat ook vaak open.
Foto’s posten???
Zijn de originele remlichten van een type later.
Zie alleen niet in wat jou openstaande deur ermee te maken heeft
gewoon bij uw citroen dealer bestellen kost niet zo veel als je graag een 4de wil dus aan alle 2 deuren moet je die bij peugeot bestellen citroen heeft deze niet.
Ik ben hiervoor bij peugeot geweest, het was een 5 euro goedkoper.
De extra kabel steken valt best mee, het moeilijkste is deze door het rubber buisje steken.
Heb zelfs maar 1 draad getrokken dacht ik, de massa had ik van de carroserie genomen.
Den Berlingo is fantastisch maar kan toch niet aan de Starlet tippen.
Ondertussen een jaar verder en mening toch moeten herzien.
Sorry voor het eventueel misverstand maar ik bedoelde die deurverlichting.
Ik heb zelf een vierde remlicht voor mijn bestelwagenversie citroen berlingo gekocht bij peugeot. haha maar al die stukken zijn hetzelfde
Kwil daar dus foto’s van , van die lampjes in de deuren
wat bedoel je dan juist met deurverlichting?
in de deur zelf zit toch geen verlichting?
of bedoel je nummerplaatverlichting?
graag wat betere informatie dan!
Ahja, ik bedoelde in je voordeuren zelf als ze openstaan dat er daar lampen inzitten . Bv bij een volvo ofzo
Maar ja laat mr
ahzo :d
mja mss dat je er led strips ofzo op kunt plakken?
deze dan aansluiten op binnenverlichting?
Zo goed kan ik niet overweg met verlichting
Woon je ver, ik zoek altijd hulp
woon in belgie limburg nogal ver denk ik eh :d
heb net wel iets gezien led lichtje dat je in de spiegel onderaan kunt inbouwen?