daar is ze weer, deze mooie GTI; kennelijk wil het niet lukken haar kwijt te raken.
Toch vreemd; ze heeft alles; ABS, airco en: beige leer!
En voor die prijs zou je toch gaan kijken, als het niet zo’n p***** eind weg zou zijn ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
GTiT met extreem weinig kilometers: http://www.leboncoin.fr/vi/85275873.htm?ca=12_s
Totaal aantal Berichten: 6491
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gaaf. Zullen mijn buren leuk vinden…
Grappig om te lezen wat de effecten van het verticaal stallen van je CX zijn op het gebied van roestvorming in de achterste wielkasten…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik heb daar jaren geleden al eens een foto van gemaakt. Die foto weer gebruikt om memopapier te maken ofzo. Een kopie van de foto, een kopie van het kopie. Dat werk en dat resulteert dan in dit:
Totaal aantal Berichten: 27931
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Tinfoil schreef:daar is ze weer, deze mooie GTI; kennelijk wil het niet lukken haar kwijt te raken.
Toch vreemd; ze heeft alles; ABS, airco en: beige leer!En voor die prijs zou je toch gaan kijken, als het niet zo’n p***** eind weg zou zijn ...
Ziet er zeker uit als de moeite waard
Als je er over denk om je RE in te ruilen voor een GTi zou ik gewoon lekker gaan kijken.
Je RE raak je misschien voor dit geld ook wel kwijt, dan hoeft het niet veel te kosten
Arjan Verkade schreef:Tinfoil schreef:daar is ze weer, deze mooie GTI; kennelijk wil het niet lukken haar kwijt te raken.
Toch vreemd; ze heeft alles; ABS, airco en: beige leer!En voor die prijs zou je toch gaan kijken, als het niet zo’n p***** eind weg zou zijn ...
Ziet er zeker uit als de moeite waard
Als je er over denk om je RE in te ruilen voor een GTi zou ik gewoon lekker gaan kijken.
Je RE raak je misschien voor dit geld ook wel kwijt, dan hoeft het niet veel te kosten
hoe mooi deze dame ook is; de 20 RE is nu bijna af.
Volgende week winterbanden, dit voorjaar lichtmetaal bij de zomerbanden en dan is ze perfect.
De 20 RE gaat er alleen nog maar uit voor een minstens zo perfecte familiale turbo 2 diesel ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Tinfoil schreef:daar is ze weer, deze mooie GTI; kennelijk wil het niet lukken haar kwijt te raken.
Kweenie, hier heb ik geen goed gevoel bij, te rommelig, geeft geen strakke indruk. Hier zou ik geen rit naar verweggistan voor over hebben.
Moet zeggen dat Dirk Sassen ook een mooie 2400 pallas van 78” in de verkoop heeft…..
http://www.ds-sassen.de/fahrzeug.htm
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
- CX 25 GTi Turbo 2
Tinfoil schreef:hoe mooi deze dame ook is; de 20 RE is nu bijna af.
Volgende week winterbanden, dit voorjaar lichtmetaal bij de zomerbanden en dan is ze perfect.
De 20 RE gaat er alleen nog maar uit voor een minstens zo perfecte familiale turbo 2 diesel ...
Die winterbanden passen ook onder de GTi.
Zo’n Familiale Turbo 2 is denk ik niet makkelijk te vinden
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
l.wenting schreef:Tinfoil schreef:daar is ze weer, deze mooie GTI; kennelijk wil het niet lukken haar kwijt te raken.
Kweenie, hier heb ik geen goed gevoel bij, te rommelig, geeft geen strakke indruk. Hier zou ik geen rit naar verweggistan voor over hebben.
De totaalfoto is gewoon slecht, waardoor ‘t moeilijk is een indruk te krijgen, maar hij (sorry: ze) lijkt er op zich vrij strak uit te zien. Alleen die opgeplakte gti-plaatjes overal… Teller is absoluut een keer verwisselt, of de kabel stuk geweest. En de bestuurdersplek is idd echt rommelig. Maar je zou ‘t bijna alleen al voor ‘t interieur doen…
Totaal aantal Berichten: 6491
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Tinfoil schreef:hoe mooi deze dame ook is; de 20 RE is nu bijna af.
Poe, dan moet je goed zoeken. Die zijn maar 1 modeljaar gebouwd (tussen 1 juli 1987 en 30 juni 1988). Als ik “La CX de mon pere” mag geloven tenminste. “Une lignée prestigieuse” rept er al helemaal niet over. Maar aan dat boek mankeert wel meer.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Nog iemand op zoek naar een ambulance voor weinig?
- CX 25 GTi Turbo 2
Meestal zien ze er niet uit en hebben niet al teveel gelopen.
Deze is best netjes maar toch dik 400k op de teller.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
citroen23 schreef:Moet zeggen dat Dirk Sassen ook een mooie 2400 pallas van 78” in de verkoop heeft…..
En ik moet zeggen dat ze met 5800 euro niet eens erg duur is. Als ze echt zo mooi is als ze er op de foto’s uitziet…
Bij Timmer zou deze auto boven de 10 mille zitten…
- CX 25 GTi Turbo 2
Heeft Timmer wel eens CXen onder de 10k dan?