Hallo allemaal,
Vandaag was ik het oliepeil van mijn Xsara aan het checken, en tot mijn grote schrik/verbazing zag ik op het kunstof grilletje in de motorkap allemaal blaasjes zitten. De meeste zijn klein, maar Er zitten ook grotere blazen tussen, waarvan er al een kapot is. Het gaat hier om de blanke lak.
De blaasjes zitten allemaal aan de onderkant van de gril.
Zijn er hier meer mensen die dit hebben?
En weet iemand of dit onder de citroen lakgarantie valt? De auto is van maart 2000.
Greets,
Xsara_Coupe
de lak garantie is helaas al voorbij dit komt ook bij de xantia veel voor
Blijft dit probleem meestal alleen bij de kunstof delen, of moet ik ook gaan vrezen voor het metaalwerk?
Ps. Hoe lang is de lakgarantie dan? Heb nog niet echt tijd gehad om dit op te zoeken
Greets,
Xsara_Coupe
de lak garantie is als het goed is 2 jaar de carosorie ganantie is 12 jaar
bij de xantia is het alleen de grill en niet de motorkap
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik ga maandag toch nog even met de auto langs de dealer, waar ik hem in december heb gekocht, en als die dr niets aan doet meteen door naar de spuiter voor een prijsopgave.
Heeft iemand enig idee wat het gaat kosten om dit te verhelpen?
Ik vind het namelijk een erg armoedig gezicht voor een auto van net vijf jaar oud.
Greets,
Xsara_Coupe
ik heb mijn xantia dit jaar laten spuiten ik eas +-500 euro kwijt voor de hele voorkant
Re: Gril Xsara Coupe
Xsara_Coupe schreef:Hallo allemaal,
Vandaag was ik het oliepeil van mijn Xsara aan het checken, en tot mijn grote schrik/verbazing zag ik op het kunstof grilletje in de motorkap allemaal blaasjes zitten. De meeste zijn klein, maar Er zitten ook grotere blazen tussen, waarvan er al een kapot is. Het gaat hier om de blanke lak.
De blaasjes zitten allemaal aan de onderkant van de gril.
Zijn er hier meer mensen die dit hebben?
En weet iemand of dit onder de citroen lakgarantie valt? De auto is van maart 2000.Greets,
Xsara_Coupe
Oeps, ik hoop niet dat dat een standaard gebrekje is van de Xsara Coupé!
dag coupe gebruiker
heb zelf net een HDI coupe gekocht van 2001 uit de handel,
ook daar bladderd de blanke lak van de ruif af en heb daar blaasjes zitten.
trouwens, die gril zit wat los aan de zijkanten, is dit te repareren of wordt het dubbelzijdig plakband
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
plakband ??
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
deur63 schreef:McDean schreef:plakband ??
Welcome to reality
maar uh plakband ?
gebruik dan iets anders kloddertje kit oid
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!