26 van de 118
« Eerste  < Vorige 24 25 26 27 28 Volgende >  Laatste »

XM’s te koop
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 22 december 2009 11:25 PM
  [ # 376 ]

Tuning is ook niet mijn ding, maar je ziet gewoon dat het hier met liefde is gedaan en dat het allemaal netjes is afgewerkt. Echt een top bak!

Profiel  

Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1649

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 22 december 2009 11:29 PM
  [ # 377 ]

De voorzitter van Citrosport zit in de poets/wasmiddelen voor auto`s en hield de XM stipt bij zowel het exterieur als interieur, ook onder de motorkap ziet het er werkelijk prachtig uit cool smirk .

Hij rijdt nu met een C5 Carlsson, maar heeft inmiddels meer storingen mee gehad dan met de XM, heb het idee dat hij toch zo af en toe zijn XM mist Wink .

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  

DSuper1970
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3137

Gepost: 23 december 2009 12:07 AM
  [ # 378 ]

Vind het ook een mooie XM, straalt wel de liefde uit voor het merk ondanks de te-velgen en de te-motorkap en grill. Het is wel een statement. cool grin

Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 23 december 2009 12:30 AM
  [ # 379 ]
BasisBIX schreef:

Is deze V6.24 al eens langsgekomen?

Klik

Das de ex xm van een citrosporter. Hij heeft um ingeruild voor een C5 Carlsson. Het is best een mooie xm hoor. Persoonlijk vind ik het wel opvallend dat die wagen in een jaar ofzo? of iets minder al geloof ik 2 keer van eigenaar is verwisseld….

De wielen moet je van houden maar vind ik niet mooi onder een xm. De lak op zich is netjes, maar als je erg goed kijkt dan zitten er wel een hoop polijst krasjes in.

De vorige eigenaar was overigens wel iemand die de boel gewoon liet overspuiten als er ergens een krasje op kwam. Hij had de mazzel van een goed adres.

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 23 december 2009 12:35 AM
  [ # 380 ]
DSuper1970 schreef:

XM V6 Break beige leder

Ook een errug mooi break op mp zeg!!! En eens een keer voor redelijk geld!

Als je dat mooi vind, moet je toch echt ff op die zwitserse autoscout gana kijken, Daar staan ze voor minder met minder kilometers. Had het er met iemand anders hier over en als ik de euries had zou ik er echt daar 1 gaan halen. Verbaas me echt over de mooie bakken daar.

Profiel  

DSuper1970
> 3000 berichten

Gepost: 23 december 2009 01:00 AM
  [ # 381 ]

Ok Gomp, de Zwitsers staan bekend om hun goed onderhouden wagenpark, maar vind je die NL break dan niet mooi? M.a.w. ben ik misschien te vlug tevreden? Smile

Profiel  

DSuper1970
> 3000 berichten

Gepost: 23 december 2009 01:50 AM
  [ # 383 ]

Hi hi..ik zit net op autoscout CH te kijken en me af te vragen hoeveel euro een zwitserse frank ook alweer is. 24V Break’s zijn in NL niet geleverd toch? Wel bijzonder dan…

Profiel  

stooftaker
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 453

Gepost: 23 december 2009 09:46 AM
  [ # 384 ]
gompy58 schreef:
BasisBIX schreef:

Is deze V6.24 al eens langsgekomen?

Klik

Persoonlijk vind ik het wel opvallend dat die wagen in een jaar ofzo? of iets minder al geloof ik 2 keer van eigenaar is verwisseld….
De lak op zich is netjes, maar als je erg goed kijkt dan zitten er wel een hoop polijst krasjes in.

De vorige eigenaar was overigens wel iemand die de boel gewoon liet overspuiten als er ergens een krasje op kwam. Hij had de mazzel van een goed adres.

beetje kort door de bocht weer he Michiel?!
auto heeft 1 eigenaar gehad.
Polijst krasjes? me hoela.
Vorige eigenaar liet de boel overspuiten toen dat nodig was door schade.

is al iets genuanceerder op bepaalde vlakken niet? Als je geen weet hebt van zaken kun je je af en toe beter afzijdig houden…..

XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten

Gepost: 23 december 2009 12:02 PM
  [ # 385 ]

ik zie je probleem ff niet.

Ik geef toch aan dat de wagen destijds prima is onderhouden ? Dat ik de lak minder mooi vind als je er goe dnaar zit te kijken is mijn goed recht, daar lijkt mij weinig ruimte voor discussie. De wielen is ook een smaakgeval. Wat er nu onder zijn C5 zit vind ik een stuk mooier.( mag ik dat wel zeggen ?? )

En wat het spuitwerk betreft, wat is er negatief aan om aan te geven dat iemand indien dat nodig is ook gelijk het spuitwerk laat doen ? Het is toch zo? hij heeft een mooi adres daarvoor…

Daarnaast, die wagen is niet meer in zijn bezit, dus er is geen hond die kan aangeven of er wat met die wagen is gebeurt. Ik zeg niet dta het niet zo is, ik zeg niet dat het wel zo is. Sterker, ik laat merken dat die wagen destijds iig goed is onderhouden…

Slecht geslapen ofzo ?

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten

Gepost: 23 december 2009 12:06 PM
  [ # 386 ]
DSuper1970 schreef:

Hi hi..ik zit net op autoscout CH te kijken en me af te vragen hoeveel euro een zwitserse frank ook alweer is. 24V Break’s zijn in NL niet geleverd toch? Wel bijzonder dan…

geen idee of ze geleverd zijn in ons landje. Veel zie je ze iig niet.Wellicht dat de nuchtere hollanders toen gingen voor een eenvoudiger werkpaard en als ze exclusief en snel wilde rijden de berline kozen. Geen idee, iig zie je ze vaker bij de Duits sprekende landen.

Persoonlijk vind ik het eigelijk wel stoer hoor, zo’n break in speedy uitvoering

Profiel  

Brian
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3422

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 23 december 2009 12:26 PM
  [ # 387 ]

Is wat mij betreft ook de ultieme XM: Break ZPJ4. (Alleen jammer dat die niet in Exclusieve bestaan)

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  

stooftaker
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 453

Gepost: 23 december 2009 03:08 PM
  [ # 388 ]
gompy58 schreef:

ik zie je probleem ff niet.

Ik geef toch aan dat de wagen destijds prima is onderhouden ? Dat ik de lak minder mooi vind als je er goe dnaar zit te kijken is mijn goed recht, daar lijkt mij weinig ruimte voor discussie. De wielen is ook een smaakgeval. Wat er nu onder zijn C5 zit vind ik een stuk mooier.( mag ik dat wel zeggen ?? )

En wat het spuitwerk betreft, wat is er negatief aan om aan te geven dat iemand indien dat nodig is ook gelijk het spuitwerk laat doen ? Het is toch zo? hij heeft een mooi adres daarvoor…

Daarnaast, die wagen is niet meer in zijn bezit, dus er is geen hond die kan aangeven of er wat met die wagen is gebeurt. Ik zeg niet dta het niet zo is, ik zeg niet dat het wel zo is. Sterker, ik laat merken dat die wagen destijds iig goed is onderhouden…

Slecht geslapen ofzo ?

Vind dat je de vorige eigenaar nogal in een slecht daglicht plaatst zoals jij de dingen stelt. probeer maar eens terug te lezen wat je nu eigenlijk zegt.
Wielen heb ik het niet over gehad. Daarnaast zaten er geen polijstkrassen op, zou een mooie reclame zijn voor iemand die zelf middelen aan de man brengt? Je zal niet goed gekeken hebben.
Overigens prima geslapen, dank je wel.

XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8

Profiel  

Brian
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3422

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 23 december 2009 03:48 PM
  [ # 389 ]

Zullen we er maar mee stoppen? Volgens mij begrijpen jullie elkaar niet helemaal. Het komt bij de één lulliger over dan door de ander bedoeld.

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  

Tjerk
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3762

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 23 december 2009 06:53 PM
  [ # 390 ]
Poekoek schreef:

Tuning is ook niet mijn ding, maar je ziet gewoon dat het hier met liefde is gedaan en dat het allemaal netjes is afgewerkt. Echt een top bak!

Inderdaad. Je hebt sjonnietuning met die vreselijke uitgebouwde tupperwarebumpers, maar dit is een ander verhaal, mooi subtiel maar toch maakt het de XM erg dik.

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  

26 van de 118
« Eerste  < Vorige 24 25 26 27 28 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook