ik wil mijn C15 vooraan wat laten zakken daar hij redelijk op zijn kont hangt, ik kan inderdaad de achtervering vernieuwen en dat staat hij terug recht maar hij moet helemaal niet zo hoog staan
het is niet de bedoeling om hem echt op 11 cm van de grond te leggen maar nu heeft hij tussen het wiel en de wiekast zo’n 15 cm, het zou wat netter staan om dat op 10 cm terug te brengen
het is ook niet mijn bedoeling om geen vering (lees sportvering) te hebben
dus weet er iemand welke veren wat korter zijn maar met dezelfde doormeter, ik dacht zelf op het eerste gezicht te zien die van een 205
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Bij kortere veren moeten ze stugger zijn, omdat je anders erg snel op je stootrubbers zit.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Bij kortere veren moeten ze stugger zijn, omdat je anders erg snel op je stootrubbers zit.
wat ook vaak is bij kortere veren (meer omwindingen), ik denk niet dat bvb. als die veren van een 205 zouden passen dat die niet sterk genoeg zullen zijn, een C15 is in verhouding niet zo zwaar
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:Lelijke Eend schreef:Bij kortere veren moeten ze stugger zijn, omdat je anders erg snel op je stootrubbers zit.
wat ook vaak is bij kortere veren (meer omwindingen), ik denk niet dat bvb. als die veren van een 205 zouden passen dat die niet sterk genoeg zullen zijn, een C15 is in verhouding niet zo zwaar
Haha kijk mijn C15.
Hij heeft nu nog 3 cm speling.
En komt nergens tegenaan!
205 veren passen!
Ik heb hier nog een setje van de GTi liggen en losse veren van een standaard 205.
De winding is inderdaad wat meer.
hij is ook veel korter.
Dus een setje van die veren moet werken!
En de fusees van een 205 passen ook zo.
Kan je net als mij ook nog geventileerde schijven nemen
C15 2.1td op naar de 200+bhp!
Diesel verstuivers reviseren?
Neem contact op!
dappieman schreef:
205 veren passen!
Ik heb hier nog een setje van de GTi liggen en losse veren van een standaard 205.
De winding is inderdaad wat meer.
hij is ook veel korter.
Dus een setje van die veren moet werken!En de fusees van een 205 passen ook zo.
Kan je net als mij ook nog geventileerde schijven nemen
bedankt voor de info, eerst nog even de boel standaard laten keuren en dan steek ik ze wel
die tip van de fusees en de schijven houden we in het achterhoofd, er zitten er namelijk nog niet zolang nieuwe onder (met dank aan de vorige eigenaar )
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik heb me onlangs wijs laten maken dat bmw- veren uit de twee serie geschikt zijn, maar misschien is dat larie…
Ever felt the tork of a hemi? ever seen the face of the lord? Jesus built my hotrod…...
Ach, met een beetje slijp en las werk past er een hoop.
Test