Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Ik vroeg me dus af, stel dat deze wagens 10 jaar geleden zijn aangeschaft, is er dan een kans dat deze verkoper uiteindelijk winst maakt als bijvoorbeeld de TRi weggaat voor ~1.750,00? Niet dat ik er vanuit ga dat dit de bedoeling is van deze verkoper, het is meer dat ik wel benieuwd ben wat je voor zo’n auto moest betalen toen ik nog 13 was (10 jaar terug).
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik kocht in 1999 of 2000 mijn BX 16TRi break voor 1750 gulden. En dat was niet de goedkoopste die er te vinden was, hij stond gewoon bij een dubieuze handelaar onderweg naar mijn werk De mankementen die later aan het licht kwamen: De koppelinghevel was gescheurd, de cv-motor van de achterklep was stuk, de injectoren druppelden waarschijnlijk wat na. Verder: Wat een fijn ding, jammer dat ik hem heb weggedaan.
Vermond schreef:Niet dat ik er vanuit ga dat dit de bedoeling is van deze verkoper
Natuurlijk wel, de verkoper is verkoper omdat hij er geld mee verdient Het pand waar hij gevestigd is wordt vast niet door de staat betaald.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Natuurlijk is het in de meeste gevallen de bedoeling van de verkoper, ik was alleen benieuwd of hij er dan in dit geval winst op kan maken. Het kan ook zijn dat de verkoper er niet meer in gelooft dat BX’en ooit voor veel geld weggaan, en ze nu maar te koop zet .
wijnand 16v schreef:Een BX GTI 4wd
http://www.autowereld.nl/citroen/bx/1.9-gti-4wd-37541/details.html
Met volgens de tekst een defecte tussenbak.Een BX 16 TRI
http://www.autowereld.nl/citroen/bx/1.6-tri-37540/details.htmlEen BX GTI 16v
http://www.autowereld.nl/citroen/bx/1.9-16v-gti-37519/details.html
Met een defecte motorEn een BX GT
http://www.autowereld.nl/citroen/bx/1.9-gt-37507/details.html
Mooie GT!!!
Ook niet veel geld trouwens.
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Bedankt voor de link naar de advertenites van Van Gompel in Eindhoven; een unieke garage in Nedeland waar nog ontzettend veel oud Citroënspul is te vinden.
Ik had alle gegevens van die GT al in het GT & Digit Register staan, maar ik had nog geen foto gekregen van Van Gompel. Mijn God, wat een prachtige GT!!!! En met die km-stand!!!
Maar dan nog is een GT die 15 jaar niet heeft gereden écht geen 4.250 euro waard! Jammer voor Van Gompel, maar met deze prijzen blijven ze er nog 15 jaar staan…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Als ze er over 15 jaar nog steeds staan is van Gompel wel een echte liefhebber.
Die TRi is inderdaad erg leuk. Zijn gave dingen, gewoon effe 105 pk uit een 1,6 liter peuren, pfoeh! En die GT heeft dus hetzelfde interieur als de NN12GV, maar dat ziet er wel een stuk frisser uit. Mag ook wel voor die vraagprijs.
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Voor de 16v liefhebbers, er liggen daar ook nog 3 d6c’s. Alleen zijn die ook wat aan de prijs, de goedkoopste moest EUR750 opbrengen.
winnetou schreef:Als ze er over 15 jaar nog steeds staan is van Gompel wel een echte liefhebber.
Die TRi is inderdaad erg leuk. Zijn gave dingen, gewoon effe 105 pk uit een 1,6 liter peuren, pfoeh! En die GT heeft dus hetzelfde interieur als de NN12GV, maar dat ziet er wel een stuk frisser uit. Mag ook wel voor die vraagprijs.
Vergeet niet dat jouw GT een blauw interieur heeft. Dat is echt veel zeldzamer dan het meer geleverde grijze interieur in de GT!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
BasisBIX schreef:BasisBIX schreef:BunnY schreef:Deze is anders wel prachtig:
http://www.leboncoin.fr/vi/74516667.htm?ca=12_sWauw
Die heb ik in het echt gezien op de ICCCR bij Rome!
Dat is echt een mooi en goed ding.
Strak in de lak, mooi interieur, netjes onder de kap etc…
Nog 2 foto’s van mijn kant:
Coen, het gaat hier niet om dezelfde BX Sport.
De verkoper heeft me zojuist wat foto’s verstuurd en het blijkt in ieder geval om een andere zwarte BX Sport te gaan.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:BasisBIX schreef:BasisBIX schreef:BunnY schreef:Deze is anders wel prachtig:
http://www.leboncoin.fr/vi/74516667.htm?ca=12_sWauw
Die heb ik in het echt gezien op de ICCCR bij Rome!
Dat is echt een mooi en goed ding.
Strak in de lak, mooi interieur, netjes onder de kap etc…
Nog 2 foto’s van mijn kant:Coen, het gaat hier niet om dezelfde BX Sport.
De verkoper heeft me zojuist wat foto’s verstuurd en het blijkt in ieder geval om een andere zwarte BX Sport te gaan.
Oh!
Oeps.
Weet je het heul zeker? Want door het rode lijntje en de rode letters, (beide namelijk niet standaard) ging ik er helemaal vanuit dat het om dezelfde Sport ging.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007
- BX GTI 16V MK1
Die GT ja…. smelt. Die heb ik al tijden op de korrel. Zodra ik een baan heb (ik studeer 1 dezer maanden af) vrees ik dat ik deze GT toch echt ga overwegen….
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)
Bij deze advertentie:
http://link.marktplaats.nl/307795691 (Bx 16 of 19 TZi met ABS)
hoort deze foto:
Klik
‘T ding ziet er op de foto’s nog erg netjes uit, maar het kenteken bestaat al niet meer.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 1154
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Zonde..
Met z’n vieren in je Eendje.
BasisBIX schreef:XBXG schreef:Coen, het gaat hier niet om dezelfde BX Sport.
De verkoper heeft me zojuist wat foto’s verstuurd en het blijkt in ieder geval om een andere zwarte BX Sport te gaan.
Oh!
Oeps.
Weet je het heul zeker? Want door het rode lijntje en de rode letters, (beide namelijk niet standaard) ging ik er helemaal vanuit dat het om dezelfde Sport ging.
Vrij zeker, omdat de Sport die te koop staat, een ander kenteken heeft. Daarnaast is de verkoper nog nooit daar geweest waar jij de foto’s hebt gemaakt.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Een BX 19D type 1, heerlijk zo’n basis-diesel-type 1. (link)
Een prachtige BX 19 TRD in Rouge Florentin met bruin Tweed-interieur. Deze wordt nog belastingvrij! (link)
Een mooie bruine BX 16 TRS. (link)
Een schitterende BX Leader (wellicht wel mijn favoriete BX) met weinig kms. (link).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX