Mijn inschatting is gebaseerd op het rijden met 2 verschillende merken einddempers en ook zonder einddemper. Ik weet trouwens niet meer watvoor middenpot ik toen had, maar die is telkens wel hetzelfde gebleven. Volgens mij was het een Walker.
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
soms komt het toch goed !!
van de week naar kwikfit geweest de Bosal demper was binnen.
Nette stevige pot (geen condens gaatje)
Na montage wilde ik de 50 euro betalen
Maar ik hoefde niks te betalen want de bedrijfs leider vond dit ook niet normaal , hij stuurt wel de oude demper op want er had zich inmiddels ook een peugot met het zelfde euvel gemeld.
Ik kreeg toen dus ook te horen dat kwickfit een eigen (aanbiedings) merk heeft naast de bosal uitlaten
Ik ben daarna naar de supermarkt gereden en heb voor die mannen wat blikjes bier, fris en een doos ijsjes gehaald (25 graden ) dus ik blij en die mannen blij.
MVG; Eric
Er bestaan gelukkig ook nog goede Kwik-Fit garages, maar de meest zijn om te huilen
Wat moet ik me voorstellen bij “flos”?
Ik ben ook niet zo dol op kwikfit. Daar doen ze helemaal net alsof je dom bent. Met die mooie aanbiedingsprijzen, en als je dan gaat afrekenen komt er nog vanalles bij
Nee hoor, ik heb mijn uitlaat zelf besteld en zet ‘m d’r zelf wel onder, met wat moeite maar lukken zal het…
Wij hebben 538 pk onder de motorkappen en 4 op stal, waarvan 2 Friezen.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Je hebt altijd baas boven baas natuurlijk
Maar mijn eigen paard is mij meer waard dan 10 friezen
sorry voor offtopic
Toch minder offtopic dan je denkt. Een paard heeft ook flos bij de uitlaat.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Mijn achter- en middendemper heb ik een tijd terug vervangen. Door een nieuwe, originele, van de echte dealert (die ze allebei op voorraad had liggen).
Vorige week heeft Hesselink het resterende stuk uitlaat vervangen, met de voorste demper. Ook door origineel spul. Aan mijn auto geen cheap-ass rommel