Poll | ||
blank of zwart | ||
Origineel (blank) | 6 | |
Poedercoaten (zwart) | 2 | |
Totaal Aantal Stemmen: 8 | U moet een ingelogd lid zijn om te kunnen stemmen |
Totaal aantal Berichten: 152
- C4 (2004-heden) Coupe 1.6 HDI 110
Ik zou ze origineel houden..
Misschien dat het wel mooi is als bijvoorbeeld het hart (spaken) zwart zijn en dan de rande zelf nog zilver..
Nu wordt het erg zwart.. Krijg er een beetje winterbandenvelgen gevoel van..
Totaal aantal Berichten: 27937
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Origineel houden en de dakdragers eraf halen
nee veel te zwart naar mijn mening.
dit is mijn wagen, ook velgen met zwart in, maar enkel zwart is te zwart en dan word je wagen er niet mooier op in mijn ogen.
http://lh6.ggpht.com/_T671v8lCnEQ/SrfIlMJWg7I/AAAAAAAABKk/O9mE7IyHlbc/s912/IMG_6668 [1280x768].jpg
http://lh3.ggpht.com/_T671v8lCnEQ/SrfIlE6fsoI/AAAAAAAABKo/taE-ilF7iYc/IMG_6674 [1280x768].jpg
Totaal aantal Berichten: 15708
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Zolang je dat rooie biesje maar uit je hoofd laat…
Totaal aantal Berichten: 285
- C1 VTi 72 S&S Feel
- C5 C5 Aircross 1.6 Puretech EAT8 Shine
Ik vind dit ook veel te zwart ....
Een randje zwart is wel erg mooi naar mijn mening. Zoals in de velgen van de C3 Picasso bijvoorbeeld.
@ C4coupe
Dat wat jij hebt is ook mooi. Vraag me af of ze velgen ook voor een gedeelte kunnen poedercoaten?
@ Graddus
Hahaha, zal erover nadenken.
@ iedereen
De photoshop is wat donker uitgevallen. Ik heb wel vaker een zwarte auto met zwarte velgen gezien en dat zag er dan wel heftig uit. Mss is er ook nog een verschil in mat en glanzend.
greetz
C4 vts 2.0 16v coupe ‘05
sidewinder1970 schreef:@ C4coupe
Dat wat jij hebt is ook mooi. Vraag me af of ze velgen ook voor een gedeelte kunnen poedercoaten?@ Graddus
Hahaha, zal erover nadenken.@ iedereen
De photoshop is wat donker uitgevallen. Ik heb wel vaker een zwarte auto met zwarte velgen gezien en dat zag er dan wel heftig uit. Mss is er ook nog een verschil in mat en glanzend.greetz
thx
neem nu de nieuwe by loeb C4 in het zwart > vindt die wagen gewoon lelijk door al het zwart.
zwarte lak, zwarte wielen en dan als kers op de taart nog eens zwarte plakkers…
teveel is teveel en doet dan weer afbraak aan je ( een ) wagen.
Als ik van u was, ik ging eens rondkijken voor andere velgen, die ja dan helemaal aanstaan.
zo enorm veel geld kost dit ook niet.
als je in 17 duims blijft heb je wel voor goede 1000 € mooie velg ( echt iets naar je hart ), met goede band op. Kan je deze velgen houden voor in de winter > zo doe ik het ook.
Zomer, mijn mooie wielen, winter de zwarte wielen.
als je zwarte wil op uw zwarte wagen > velgen met zwart hart (binnenkant velg ) en een gepolierde rand.
mvg Kristof
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Zwart scheelt wel veel schoonmaak werk…..
citro-power schreef:Zwart scheelt wel veel schoonmaak werk…..
op zwarte velg zie je ook nog veel hoor, heb zwart in mijn velgen zitten, en zijn zichtbaar sneller vuil dan mijn vorige velgen op mijn clio in de tijd.
je ziet het stof echt direct liggen, tegenover bij grijze velgen zie je dit zo niet, wat je dan wel weer sneller ziet op gewone is het remstof…
Totaal aantal Berichten: 88
- 2CV 2cv6
- (Grand) C4 Picasso C4 picasso 1.8 16V
Mooie set voor een C4 kan je al voor veel minder hebben dan 1000 eurootjes.
bij de online velgen boer kun je al leuke setjes bestellen voor 650 euro, dit is dan compleet met band.
(Wel een goedkope band uiteraard)
Deze heeft ook setjes met gepolijst en zwart samen, net als die mooie C3 velgen!
Gr. Pieter
HY Pick-Up (under construction)
2cv ‘79 Vert Bambou (verkocht…..)
C4 Picasso 1.8 16V (daily driver)
Green-Duckman schreef:Mooie set voor een C4 kan je al voor veel minder hebben dan 1000 eurootjes.
bij de online velgen boer kun je al leuke setjes bestellen voor 650 euro, dit is dan compleet met band.
(Wel een goedkope band uiteraard)
Deze heeft ook setjes met gepolijst en zwart samen, net als die mooie C3 velgen!
Gr. Pieter
17 duims dan ? vind ik dan weer persoonlijk de moeite niet om ander wielen te kopen… ( voor C4 dan )
anders idd spotprijs…