een sport voor 400 euro! you lucky bastard!
Maarre… is ‘t niet heel onverstandig om je laatste 400 euro in een BX Sport te stoppen? Ik zou ‘m aan mij verkopen
och… ik wil me ook wel opofferen en me over die kar ontfermen
serieus: hartstikke goed, veel plezier!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Harm schreef:een sport voor 400 euro! you lucky bastard!
Maarre… is ‘t niet heel onverstandig om je laatste 400 euro in een BX Sport te stoppen? Ik zou ‘m aan mij verkopen
Zeker weten…. maar met auto’s en vrouwen kunnen mannen nou eenmaal niet helder nadenken!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Zeker weten…. maar met auto’s en vrouwen kunnen mannen nou eenmaal niet helder nadenken!
Gek, met vrouwen heb ik daar geen last van
Harm schreef:Zeker weten…. maar met auto’s en vrouwen kunnen mannen nou eenmaal niet helder nadenken!
Gek, met vrouwen heb ik daar geen last van
Heb jij het met mannen??
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Heb jij het met mannen
Ja, dat eerder Ik heb altijd al gezegd: ALS ik ooit door eigen schuld een ongeluk maak, komt dat doordat ik achterstevoren in de auto zit
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
toing, die is raak
Ik zeg altijd mijn lief staat in de garage
De reacties die ik erop krijg zijn gemengd maja
Groeties
Ruben
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Ik zeg altijd mijn lief staat in de garage
“ik heb m’n lief net een grote beurt gegeven en nu staat ze in de garage” is misschien provocerender
Harm schreef:Heb jij het met mannen
Ja, dat eerder Ik heb altijd al gezegd: ALS ik ooit door eigen schuld een ongeluk maak, komt dat doordat ik achterstevoren in de auto zit
Hoe dan ook…. met auto´s hebben we het allebei! haha! Ik denk iedereen hier wel…. pffff… als ik je me nu een CX aanbiedt voor 400 euro die rijdt ga ik weer overstag (fijn hoor zon creditcard! )
Hoe dan ook…. met auto´s hebben we het allebei!
Yep, ik bedoel.. iemand die bij z’n volle verstand is, steekt geen 1500 euro in een BX GTi van 1987
Harm schreef:Hoe dan ook…. met auto´s hebben we het allebei!
Yep, ik bedoel.. iemand die bij z’n volle verstand is, steekt geen 1500 euro in een BX GTi van 1987
Ik zeg niets….
Harm schreef:Hoe dan ook…. met auto´s hebben we het allebei!
Iemand die bij zijn volle verstand is rijdt überhaupt geen Citroën (lekker even de knuppel in het hoenderhok gooien)
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Wat een wijsheid hier in dit draadje, snel weg, voordat ik er iets van opsteek
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
Gefeliciteerd met je BX Sport, Benjamin!
En nu is het maar wachten op de foto’s… :photo
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
He gefeliciteerd met je ototje..