Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Beste forummers,
Motormanagementlampje ging gister branden. Bij uitlezen de melding dat de komjoeter zelf kaduuk was. Alleen de labda sonde gaf geen waardes aan volgens het Citroenuitleesapparaat, geen draadbreuk, kwam ook spanning van de draad, gaf dus wel gewoon signaal aan kompukastje. Waardes van uitlaatgassen zijn ook normaal. Motor loopt ook normaal…
Bij Civer was net geen ander exemplaar voorhanden, had wel een ander type van t jaar daarvoor, maar die was toch net iets anders…
Dus wie heeft toevallig zo’n injectiemanagementkompjoeterkastje op de plank liggen?
Gelieve te reageren indien u mij kunt helpen aan, zo’n apparaat, of een
oplossing voor dit euvel…
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=165167
PS Iek heb al een tijdelijke oplossing: stukje zwart plakband…
De Populier in Rotterdam heeft altijd een stuk of 2 a 3 XMen op het sloopterrein staan, ze halen er zelf niets uit. Ik heb regelmatig zo een computer gezien in een XM.
Andere (duurdere) optie is De Vos in Beneden-Leeuwen of Bart-Ebben.
Heb je de computer bij de dealer laten uitlezen? of kan Civer dat tegenwoordig ook?
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Bij Civer hebben ze een kastje waar een Citroenlogo op staat en een heleboel knopjes… dus ik denk dat ze gewoon van alle markten thuis zijn….
Hun werkplaats/showroom is kleinschalig (midden in een woonwijk) en een tikje rommelig maar daardoor ook wel gezellig.
Stonden ook weer een paar mooie CXen, een in de werkplaats en ook te koop, staat zelfs een SM onder het stof… Ze hebben van alles in onderhoud, van DS/XM tot Xsara, BX en AX, ach van alles wat, misschien kom ik er te vaak…
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Te vaak? Ach…............
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002