11 van de 22
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »
   
Tik in de motor-> PIMP MY VISA meeting
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 09 september 2005 02:44 PM
  [ # 151 ]
Caroline81 schreef:

die zitten er op. schuiven is nu over. maar zo lek als een mandje.
Misschien moet ik maar gewoon accepteren dat ik het niet kan.

Ze moeten normaal “moeilijk”, cq krap in elkaar schuiven. Maar zeker bij een nieuwe uitlaat zul je de klemmen soms best wel stevig aan moeten lieren om het goed vast te krijgen. Goede klemmen zijn wel een must. Wat je kan doen als ze nog ruim zijn is de klem op meerdere plaatsen zo vast mogelijk zetten zodat je het hele uiteinde dat over een ander buis schuift aanknijpt.

Uitlaten (zeker imitatie) is vaak rommel qua pasvorm. Als ze te stug zijn voor de klemmen dan krijg je ze ook niet lekker passend. Dan moet je eigenlijk meer kracht op de klem zetten dan lekker is. Zijn de klemmenzelf niet te ruim? Ofwel: na het aanlieren zit ie niet op zijn strakst?

Nog ff ploeteren. Gezien de voortvarende manier waarop je je inlaatspruitstuk hebt gewisseld en het doorzettingsvermogen dat je hebt, denk ik dat je je gewoon nog ff goed kwaad moet maken.

Profiel  
 
Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 942
Geregistreerd: 24-06-2005

Gepost: 09 september 2005 02:51 PM
  [ # 152 ]

nee, de klemmen heb ik zo krap mogelijk genomen. na het aandraaien krijg ik er geen beweging meer in. Maar ik heb wel een steeksleutel gebruikt, dus heel strak krijg ik ‘m natuurlijk niet.

Hier heb ik net een extra klem bij gehaald. Met de originele klem redde ik het niet omdat ik weer met ‘zo’n fixeer probleem zat. Ik heb ‘m overigens geverfd met hammarite, of hoe schrijf je dat, over de roest heen. Tof kleurtje he Wink Begreep later van mijn broer dat het niet zo’n strak plan was omdat het waarschijnlijk toch niet houdt met die hitte.




Zitten de klemmen wel op de goede plaats?

Kan ik er 500 meter mee rijden denken jullie? Want dan rij ik wel naar de garage er mee en laat ik hen de rest doen ofzo.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 09 september 2005 03:22 PM
  [ # 153 ]

HO CAROLINE!

Geen verf op je uitlaat! Kan in de fik vliegen!!
Ook die Nylock moer MOET ERAF! ( moertje dat zichzelf borgt met een nylon ring) Gaat ook zeker smelten!
Uitlaat wordt echt heel erg heet Ik denk zomaar 200 graden na een uurtje rijden…
joris

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 942
Geregistreerd: 24-06-2005

Gepost: 09 september 2005 03:23 PM
  [ # 154 ]

Shocked ok dat gaat er weer af… er stond hittebestendig op dat potje… en die bout wist ik niet.

Hij start trouwens niet meer nu, startmotor wel maar verder niks.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 09 september 2005 03:27 PM
  [ # 155 ]

ontsteking? benzine? zekeringen??

Ik vind wel dat je een doorzetter bent!! petje af! Cool  Cool

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 942
Geregistreerd: 24-06-2005

Gepost: 09 september 2005 03:33 PM
  [ # 156 ]

Ik hoop dat het komt omdat hij vanaf dinsdag op de bokken heeft gestaan. Maar ja, als je in limburg woont moet je auto toch ook gewoon starten als hij op de helling geparkeerd staat…
Zekeringen blijf ik af, want electronica is aan mij niet besteed. De ontsteking, hoe bedoel je die precies? Hij is kurkdroog, verdelerkap en rotor heb ik pas vernieuwd en verders… bougies en kabels.. waarom zou hij ineens moeilijk gaan doen daarover?
Net startte hij nog wel.

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 09 september 2005 04:09 PM
  [ # 157 ]

Die klemmen met 2 moeren kun je volgens mij beter vastzetten of niet? Heb je niet een ringsleutel 13 of stevige dopsleutel? DAt heb je wel nodig met deze klemmen.

SJa, of de verf in de fik vliegt betwijfel ik, maar het houdt in elk geval niet.

Startprobleem? Had je toch laatst ook met vochtig weer? Checke eens of je een vonk krijgt.

Stinkt ie naar benzine na het starten?

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 09 september 2005 04:20 PM
  [ # 158 ]

Met zekeringen bedoel ik dat je er een beetje aan moet rammelen.
Check qua onsteking of ie vonkt. eerst uit de bobinekabel en daarna ede bougies. NIET de kabels met de hand vasthouden!!

Draai er een bougie uit en kijk of die vochtig wordt.( benzine krijgt)
Rolling Eyes

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 942
Geregistreerd: 24-06-2005

Gepost: 09 september 2005 04:23 PM
  [ # 159 ]

Ik heb alles vastgezet weer met een normale moer en ik heb een nieuwe ophangbeugel gehaald voor die geverfde in de plaats. Ik krijg dat kreng niet strak genoeg aangedraaid vandaar de U-beugel. Ik heb nu een dop met een ratel, maar ik kreeg ‘m maar een paar slagen strakker.

Nee hij stinkt niet naar benzine na het starten. Vochtprobleem had ik verholpen door een nieuwe verdelerkap en rotor. Bovendien, waar zie jij vocht? Het is hier al een week droog en de luchtvochtigheid valt heel erg mee.
Verder dat met die bougies enzo snap ik gewoon nog niet.

Ik heb eigenlijk gewoon ff een controle en evt. een sleepje nodig. Er zit niemand van die hulptroepen in de buurt van mij zeker…

Profiel  
 
Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 942
Geregistreerd: 24-06-2005

Gepost: 09 september 2005 05:37 PM
  [ # 160 ]

Heb wat foto’s gemaakt. maar is moeilijk richten vanaf de onderkant omdat ik er nu hij van de bokken af is maar moeilijk bij kom. Ik heb wat stekkertjes schoongemaakt maar geen verandering. Voor de rest lukt het niet in mijn eentje.

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 09 september 2005 05:39 PM
  [ # 161 ]

Je hebt toch 1 pk op stal staan, die kan je wel aantrekken.  Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
web
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 480
Geregistreerd: 10-02-2004

Gepost: 09 september 2005 05:42 PM
  [ # 162 ]

soms heeft een matige schuif passing ook een beetje hulp nodig van een likje uitlaatkit op de binnenste pijp. En zoalng ie er niet onderuit lazert kun je er heus wel 500 meter mee rijden!

Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 09 september 2005 05:43 PM
  [ # 163 ]

Geen verstand van Visa’s, maar wel technisch. Is er in Gouda een treinstation ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 942
Geregistreerd: 24-06-2005

Gepost: 09 september 2005 05:44 PM
  [ # 164 ]

Ja, ik had gewoon gelijk moeten gaan rijden toen ie liep. Maar nee ik heb de motor uit gezet en eerst die bouten wat vaster gedraaid. En nou loopt ie niet meer.
Ja er is wel een treinstation, maar eer jij er bent vanuit friesland heb ik ‘m wel naar de garage geduwd Wink

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 09 september 2005 05:47 PM
  [ # 165 ]

Accu leeg ? Lang op het contact laten staan ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
11 van de 22
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook