Vraagje Over de claxon
Gastelair
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 05 december 2009 05:16 PM

Goede middag Citroën forum ,

Ik had is een vraag over de claxon van de C2 , waar zit die namelijk? ik weet dat hij rechts zit..
maar kan nergens dat schijfje vinden?

graag gelieve een reactie Very Happy

mvg De Gastelair

indien deze topic verkeerd staat ,mag de moderater dit bericht verhuizen naar de juiste plek

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7800

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 05 december 2009 06:32 PM
  [ # 1 ]

Het is geen schijfje maar een zwarte kunststof hoorn, ziet er een beetje als een slakkenhuis uit.

Normaalgesproken zit deze ergens achter de voorbumper aan het uiteinde van een van de chassisbalken.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Gastelair
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 05 december 2009 06:35 PM
  [ # 2 ]

dank u wel (H) ik ga hem is gaan opzoeken, en hopelijk is er dan ruimte voor mijn 2 hoorns claxon

Mvg

De Gastelair

Profiel  

DDQ
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5

Gepost: 31 december 2009 03:42 PM
  [ # 3 ]

Hallo,

Ik heb ook een tweede hoorn op de claxon gezet. Als je de afdekkap van het linkervoorwiel verwijdert
kun je bij de claxon komen. Je moet wel al de bevestigingen losmaken (zijn allemaal van die ‘duwvastklikknoppen’). Niet te hardhandig zijn want die dingen zijn nogal broos. Claxon klinkt nu agressiever dan het triestige toontje van ervoor. Succes

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook