Totaal aantal Berichten: 1155
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Iedereen bedankt voor het vertalen,maar zijn dit dan?
“j’ai changer dessus les 6 rotules”
Wat heeft de beste man hier vervangen…,fuseekogels of zoiets?
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Fusee- en stuurkogels, denk ik.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Vreemd… een Prestige turbo diesel…
Zal wel ooit een andere kofferbak klep op gekomen zijn.
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat is wel raar…
De C stijltjes zijn ook Prestige. Die van een Limousine zijn anders.
Er staat wel weer 1986, toen zijn er niet veel Turbo 2 geleverd..
Was ABS in 86 al een optie? Dat wel geloof ik?
Het enige wat de auto mist is het T logo op de motorkap, dat zou er bij een benzine op moeten zetten.
Ik begin te vermoeden dat er verkeerde foto’s zijn gebruikt.
Of zowel de klep als C stijltjes zijn over gezet…
Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Wel héél opmerkelijk inderdaad Waarin verschillen die stijlen dan bij een Limousine?
Way out in the water, see it swimming.
hij zegt wel iets over het feit dat de auto is “modifié”;
kan het zijn dat de serie 2 Limousine pas later is gekomen dan de Prestige en hij deze heeft laten voorzien van een TRD T2 blok?
Bij nader inzien vind ik het hele verhaal wat wankel; de verkoper spreekt van een auto uit 1985; toen bestond er toch nog helemaal geen turbo 2 blok, benzine of diesel? Volgens mij is die pas in 1987 gekomen, dus een ‘86-er zou nog kunnen, maar ‘85?
deze TRD ziet er overigens ook heel strak uit.
Ik kan alleen niet goed ontcijferen wat er met het dashboard aan de hand is.
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Er staat in die advertentie gewoon te lezen dat de auto door een citroen dealer van een trd turbo 2 diesel motor is voorzien en dat de auto is omgekeurd door de “service des mines”. Kortom: het was een prestige op benzine en nu is ‘t een prestige met een dikke diesel tor. Motorombouw staat op de carte grise dus zal invoer in NL ook geen problemen bij de RDW opleveren!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Tinfoil schreef:
Ik kan alleen niet goed ontcijferen wat er met het dashboard aan de hand is.
Dat die kleppies stuk zijn. Zoals gewoonlijk.
waterman schreef:Er staat in die advertentie gewoon te lezen dat de auto door een citroen dealer van een trd turbo 2 diesel motor is voorzien en dat de auto is omgekeurd door de “service des mines”. Kortom: het was een prestige op benzine en nu is ‘t een prestige met een dikke diesel tor. Motorombouw staat op de carte grise dus zal invoer in NL ook geen problemen bij de RDW opleveren!
dat verklaart alleen niet het turbo 2 schildje op de achterklep; bestond de Prestige turbo 2 al in 1985?
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nee, wel einde 86.. Tenmiste de GTi Turbo 2 wel, dus ga er vanuit ook de Prestige Turbo 2.
Er staat ook: Année-modèle: 1986
Dus denk dat die 85 dan een typ foutje is in de tekst.
85 was natuurlijk eigenlijk nog serie 1 over het algemeen
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
waterman schreef:Er staat in die advertentie gewoon te lezen dat de auto door een citroen dealer van een trd turbo 2 diesel motor is voorzien en dat de auto is omgekeurd door de “service des mines”. Kortom: het was een prestige op benzine en nu is ‘t een prestige met een dikke diesel tor. Motorombouw staat op de carte grise dus zal invoer in NL ook geen problemen bij de RDW opleveren!
Maakt het dus bij elkaar een aantrekkelijke auto… Airco. Wordt ook nog belastingvrij als ze van ‘86 is. Vraag is wat voor deze dame een “faire offre” is.
Tinfoil schreef:
dat verklaart alleen niet het turbo 2 schildje op de achterklep; bestond de Prestige turbo 2 al in 1985?
Kun je een schildje niet gewoon overzetten?
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Of een hele achterklep…
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik zei net al:
Arjan Verkade schreef:Nee, wel einde 86.. Tenmiste de GTi Turbo 2 wel, dus ga er vanuit ook de Prestige Turbo 2.
Er staat ook: Année-modèle: 1986
Dus denk dat die 85 dan een typ foutje is in de tekst.85 was natuurlijk eigenlijk nog serie 1 over het algemeen
Het was daar een losstaande vraag van