Dit CCCN evenement was erg gezellig. De locatie was goed gekozen en gaf het evenement
een warme huiselijke sfeer. Het weer tijdens de toertocht overdag viel erg mee,
en alle deelnemende equipes hebben zelfs kunnen genieten van het mooie Drenthe bij zonlicht.
De nachtrit daarintegen was erg donker en byzonder spannend. Alle deelnemers hebben
zich vol overgave gestort in de kaartleesopdrachten en vragen. Er werd behoorlijk fanatiek
gestreden om de eretitel. Wij hebben deze rit gereden in een klassieke strijdros met een leeuw op de grille, onze peugeot 604. Erg veel baat gehad van het overweldigende (gele)grootlicht van deze
voiture.
Een hele grote pluim voor de inspanningen van Sander en Simone!!! Zij hebben afgelopen weekend
een prachtevenement neergezet met veel sfeer en gezelligheid. Voor herhaling vatbaar!!!!
CX 25 Prestige, (ex: CX 20 TRE, ZX 1,4 aura, BX 19 TZI, BX 19 TGI)
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik heb de middag en de avond rit gereden.
Totaal verschillende insteek, leuke variatie.
De middagrit was een relaxte toerrit, in de morgen wat regen en later in de middag wat zon.
Zeker ook wat leuke dorpjes gezien.
Savonds was de uitdaging groter. Zelf je weg vinden in het donker op een kaart. Geen uitgestippelde route.
Het werd voordat we weggingen al gezegd dat Drenthe 1 van de donkderste stukken in Nederland was, ik denk dat we dat allemaal wel kunnen bevestigen
Ook handig dat we elkaar door het gele licht erg makkelijk herkennen
Het was allemaal netjes georganiseerd!
Bedankt voor de tijd en moeite daarvoor
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Even Off Topic en ook weer On
Ik heb de Promotor nachtrit gereden met de motor, en ik kan je zeggen dat dat je heel anders leert kijken en beleven. het is echt van
Met de motor richting IJmuiden, door de sluizen en industriegebied, en dat is mooier ‘s nachts dan overdag.
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik heb mij foto’s nog even geupload van de meeting.
Een aantal foto’s zijn genomen met de middagrit en avondrit.
Er zijn er ook een paar genomen op locaties van de avondrit alleen dan bij daglicht de volgende dag. Voor mensen die een aantal vragen gemist hebben er zitten wat foto’s tussen van deze locaties.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Kort filmpje opgenomen tijdens de toerrit overdag.
Overigens wist ik niet dat er gefilmd werd. Het was toeval dat ik op dat moment even het gaspedaal vloerde…
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
150 op een landweggetje dat niet breder dan een CX was. Blijft leuk. Maar hij filmde de hele tijd hoor
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3