![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_13367.jpg)
Totaal aantal Berichten: 158
- C5 Tourer V6 HDI Exclusive
Hallo,
Ik heb nog een VDO cruise control liggen en wil deze inbouwen in mijn 16v. Aangezien mijn auto nog volledig origineel is wil ik dit graag op zo’n origineel mogelijke manier doen en niet met zo’n raar VDO hendeltje, het werkt prima maar ziet er niet uit.
Nu is mijn vraag of iemand weet of er uberhaupt cruise control op een BX serie2 geleverd is. Zoja dan ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe de bediening hiervan werkt en er uit ziet, een foto zou natuurlijk mooi zijn en als iemand zoiets heeft liggen natuurlijk nog beter!!
Ook heb wel eens gezien bij sommige type’s Citroen (weet helaas niet meer welke) een pulsgevertje tussen de beide km-tellerkabels hebben zitten, hier ben ik ook naar op zoek.
Wie heeft er een wijze raad?
Simpel antwoord: Nee!
Ik heb cruise control in de 16v. Ik maak geen gebruik van een hendeltje.
Het systeem wat ik heb werkt prima en ik ben er zeer tevreden over.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
welk systeem gebruik jij wel ?
Ik maak zsm wel even foto’s. Het zit alleen in de bx die momenteel gerestaureerd word. Dus kan wel even wat tijd over heen gaan. Ze zijn al ver gevorderd dus ik schat nog een paar weken en dat post ik je de foto’s.
Ondertussen zoek ik wel even in mijn oude foto’s.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
mooi, bedankt!