Dat hier in Nederland al weinig coupé‘s rondrijden vind ik niet zo vreemd. Maar dat er zelfs gedurende ons verblijf van 3 dagen in het Franse Parijs maar slechts twee (?!?!?!?!) Xsara coupé‘s worden gesignaleerd, deed ons wel verbazen. Zelfs in Frankrijk is dit type dus ook niet veel verkocht? Vreemd, terwijl het toch een heerlijke auto is.
Wat is er toch met deze coupé?
Ben sinds gisteren terug van vakantie (twee weken Frankrijk, Loire-streek) en wat mij opviel is dat er gewoon heel veel Xsara’s rondrijden, vooral van de Phase II. Had dit niet verwacht, omdat het hier nou niet bepaald een succesnummer is geweest.
Maar wel leuk om te zien. Maar ik denk dat 90% Berline was, 5% coupe en 5% station. Maar ja, wij hebben dus wel een bijzonder exclusieve auto, of niet dan?
Hoe was het trouwens in Parijs? Ben er dus ook voorbij gekomen n het was me een potje druk zeg. Maar zonder kleerscheuren weer thuis
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
volgens mij is de Xsara Coupé in Spanje meer gezien.
tja in nederland koopt iedereen nieuwe een 5 deurs, want mensen die zo’n bedrag kunnen uitgeven zitten vaak ook al met kids e.d.
over een paar jaar zullen jongeren dit een interesante auto gaan vinden qua prijs, dan zal de Coupé misschien meer gewild worden.
wat me overigens ook opvalt dat de 2.0 16V VTR (138pk) ook erg schaars is.
dan zijn het meteen de VTS’jes
overigens zie je C4 Coupé wel al regelmatig rijden. (berline uiteraard wel meer)