3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 

CX type II
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 04 januari 2010 03:32 PM
  [ # 31 ]

In het gesloten topic van MEC, (Hans van Meurs) ‘CX schaal 1:18 is eindelkijk uit!’ onder het hoofdstuk CX-en staat in de opening:

“Ik heb begrepen dat de CX club nederland http://www.citroen-xclub.nl ook een CX 1:18 wil laten uitbrengen, al is mij niet bekend of dit ook via het merk NEO verschiedt, de prijs zou dan wel eens gunstiger uit kunnen vallen.”

Uit betrouwbare bron kan ik vertellen, dat de CX-club niet van plan is deze mooie rode CX in de schaal 1/18 zelf uit te brengen of te gaan verkopen, noch een andere. Dus als er geïnteresseerden zijn in zo’n model, dan zou ik niet wachten op de club en nu toeslaan.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

mec
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21

- CX Prestige Gti turbo II
Gepost: 04 januari 2010 08:51 PM
  [ # 32 ]

Ik heb inmiddels de bordeaux rode (enigste kleur) gti turbo 2 1:18 in mijn verzameling erbij staan, hij is wel aan de vrij dure kant, ik heb er 169 euro voor neerglegd, maar ik wilde hem niet laten schieten, ik heb per slot nogal wat jaartjes hierop gewacht, het is me al eens overkomen met de XM serie dat ik mis greep.
Neo heeft bevestigd dat er inderdaad maar 300 stuks gemaakt zijn, de malen slijten hoorde ik van een kenner waardoor 300 stuks gewaarborg blijft qua kwaliteit, idd de eerste versie had schoonheids foutjes zoals de grill niet in kleur en turbo embleem niet op de motorkap, dit is nu in orde gebracht, binnenkort verschijnt er een 1982 gti serie 1 versie, alleen in de kleur zilvergrijs.
Cx club nederland zou er een aantal inkopen om deze wederom te verkopen aan clubleden weleens waar met korting, maar als zij te lang hiermee wachten ben ik bang dat er dadelijk helelmaal niet meer aan te komen is.
Hendrik Exporteren zullen ze wel niet indirect doen, aangezien er een nl nummerplaat sticker erop zit.

CX Prestige gti turbo 2 (‘85)
C5 Exclusive V6-24 (‘05)
Jumper 3.0 HDI (‘12)

Profiel  

mec
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21

- CX Prestige Gti turbo II
Gepost: 04 januari 2010 08:57 PM
  [ # 33 ]

lees net een reactie van Robin dat de CX club niks met deze schaalmodel doet de 1 zegt dit de ander zet dat, Robin zegt dit uit betrouwbare bron te hebben vernomen, de ander zegt dat dit in 1 van cx clubbladen heeft gestaan, staat mij ook iets van bij!
Maar goed wat Robin ook aangeeft niet op wachten ff diep in de buidel tasten wel leven maar 1 keer.

gr Hans van Meurs

CX Prestige gti turbo 2 (‘85)
C5 Exclusive V6-24 (‘05)
Jumper 3.0 HDI (‘12)

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27884

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 04 januari 2010 09:26 PM
  [ # 34 ]

Het staat ook in het laatste CX Club blad dat ze hem willen inkopen.

De voorinschrijving is nu begonnen. Ik hoop niet dat ze achter het net vissen!

Profiel  

GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5464

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 05 januari 2010 01:09 PM
  [ # 36 ]
Arjan Verkade schreef:

Het staat ook in het laatste CX Club blad dat ze hem willen inkopen.

De voorinschrijving is nu begonnen. Ik hoop niet dat ze achter het net vissen!

Welwillend staan tegenover het produceren en verkopen van het model en dus het faciliteren van de verkoop via het clubblad, is wat anders dan het inkopen door de club. Als ik het me goed herinnner is tijdens de laatste bestuursvergadering besloten om de modellen niet in te kopen.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6485

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 05 januari 2010 05:37 PM
  [ # 37 ]

Nou dan ga ik voor niks mijn centjes overmaken naar de CCCN, want van Frank van Pelt begreep ik eind vorige maand dat het wel degelijk de bedoeling is dat de club gaat inkopen (tegen aanzienlijke korting).

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 05 januari 2010 08:24 PM
  [ # 38 ]

Ik zal het zo even checken bij de penningmeester en de voorzitter om aan de onduidelijkheid een einde te maken.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 05 januari 2010 08:46 PM
  [ # 39 ]

Het lijkt me niet voor niks dat het in het laatste blad staat.

Wat is de prijs overigens via de Club Wink
Mag ook via pb als daar de voorkeur naar gaat.

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 06 januari 2010 12:27 AM
  [ # 40 ]

Volgens mij was de kopij al de deur uit, terwijl de vergadering met de beslissing nog moest plaatsvinden. Ik heb net even Harry, onze voorzitter gebeld en die bevestigde mijn verhaal. Maar probeer vooral via de club te gaan kopen, dan zie je vanzelf of mijn verhaal klopt. En als blijkt, dat je geld voor niks naar de club hebt overmaakt, dan zal onze super betrouwbare penningmeester dat bedrag ongetwijfeld terugstorten.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 08 januari 2010 02:57 PM
  [ # 41 ]

De waarheid ligt zoals gebruikelijk ergens in het midden, heb ik inmiddels vernomen.

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 08 januari 2010 03:09 PM
  [ # 42 ]

Meld dan even hoe de waarheid volgens jou in elkaar zit. Ik ben daar wel benieuwd naar. En als we weten hoe het zit, kunnen we onnodige problemen voorkomen.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 08 januari 2010 03:18 PM
  [ # 43 ]

Er is voor leden iets geregeld en meer kan ik er niet over zeggen.
Je hebt PB.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 08 januari 2010 08:23 PM
  [ # 44 ]

Ik heb hem ook binnen Wink

Wat een prachtig model!
Veel meer details dan op de SM en DS van Norev. (daar is de prijs ook naar)
Het grote verschil zit hem denk ik in de lak, deze glimt veel dieper op de CX.

Tot in veel details echt zoals een T2 in het echt is. Ik zie wel wat kleine foutje, maar dat is vooral omdat ik er zelf 1 heb en weet hoe alles zit.

Even wat foto’s geschoten.

Mijn ideale garage. Nu nog 18x zo groot… Wink

Meer details hier: http://picasaweb.google.com/CX25GTiTurbo2/NeoScaleModelsCX25GTiTurbo2Red#

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 08 januari 2010 10:30 PM
  [ # 45 ]

Mooi rijtje.

Profiel  

3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook