Inderdaad, of het nou 8 of 10 euro is… Het blijft een hele nette prijs!!! Ik zou toch al alleen overdag komen, op de zaterdag uiteraard. Ik blijf dan waarschijnlijk wel redelijk lang want, het is voor mij heerlijk dichtbij (ong. 3 kwartier.) Ik weet nog niet of ik met de TZD Turbo of met de 14e kom. Aan de laatste heb ik nog wel wat werk…
voge schreef:Ik weet nog niet of ik met de TZD Turbo of met de 14e kom.
Gezien de brandstofprijzen, zou ik maar de TZD nemen
lan iemand voor mij de lijst aanpassen en bijhouden..
Ik kom er niet meer aan toe ops:
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
simpele ziel ik wil je mischien wel ophalen als je geen vervoer kan krijgen weet alleen niet of je hele weekend wil of 1 dag
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Lelijke Eend schreef:Wie heeft en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote kofferbak en vindt het no problemo mij mee te nemen ?
Ik ga 1 dagje, kan je evt wel meenemen. We gaan met de picasso. Ik hoor het wel !
Erg aardig, maar ik wil graag het hele weekend. Als ik dat niet voorelkaar krijg, mag ik dan alsnog met jullie mee ?
Schijt aan originaliteit.
Voor mensen die nog een lift zoeken…. Ik rijd vanuit Utrecht op zaterdag! Ik hoop met de Sport… duimen! En Lelijke Eend… mocht je echt geen vervoer hebben, ik kan je ook vanaf Utrecht Centraal ophalen!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Bedankt man ! Maar ik heb al 3 mensen die me mee willen nemen Punt is alleen dat ik het hele weekend wil, maar 1 ding is zeker: ik kom.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Erg aardig, maar ik wil graag het hele weekend. Als ik dat niet voorelkaar krijg, mag ik dan alsnog met jullie mee ?
Je zegt het maar
he bxsport zullen we samen rijden vanuit utrecht
citroenc2 schreef:he bxsport zullen we samen rijden vanuit utrecht
Is goed! Ga jij met de Cx of wil je meerijden? Op zich misschien wel handig om met twee auto’s te gaan…. komen we altijd weer thuis! Stuur me anders even een PBtje.. kunnen we het even afspreken! Kom je binnenkort alvast kijken naar de Sport?
Is trouwens de Wegenwacht al geïnformeerd over het event? Die kunnen wel 4 wagens extra inzetten in de regio ben ik bang!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
ik denk dat het de xantia wordt en de bx kom ik wel een keer bekijken
ps de wegenwacht kan dat niet aan met 800 mensen minder
Totaal aantal Berichten: 480
- Xantia Turbo Diesel Break
Geen zorgen,er zit langs de A15 ter hoogte van Rhoon een groot Wegenwacht station.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Hahahaha Ik kom alleen de zaterdag waarschijnlijk.
Nog meer mensen vanuit het oosten die alleen zaterdag gaan?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
meschien een goed iedee om met een groep te rijden uit utrecht bijvoorbeeld