Hee Stalsie,
Dan mag je mij ook influisteren waar die 4-pitters staan. Ben namelijk ook op zoek naar een pomp voor m’n TCT, dus met 132 mm poelie.
Wim,
Disciplus Simplex
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_129.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
stalsie schreef:De pomp maakt wel een wat lawaaierig geluid als die “aanslaat”, zo meer als versleten tandwielen die over elkaar krassen, maar weet niet hoe zo’n pomp hoort te klinken dus kan daar niet over oordelen.
Begin eerst eens de riem te vervangen en goed te spannen…...Hij moet echt strak staan.
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
gisteren nog even wat onder de motorkap rondgekeken en eens de retourslang van de diravi losgetrokken. Het was die dikke slang, vlak naast de slang die naar de HD-pomp gaat.
Als ik dan start, dan komt er echt wel massaaaaaal veel lhm door de retourslang terug en ook zonder ophouden. Nu vroeg ik me af of dit nu normaal is of niet. Heb me ooit eens laten vertellen dat stuurbekrachtiging met debiet werkt ipv met druk, dus bij debiet stel ik me een stroom van LHM voor.
In het wph las ik dat er nog een kleinere retourslang was van de diravi, uiterst rechts, maar die kreeg ik er niet meteen af.
Misschien komen we nu wel wat dichter:
- als die retour niet normaal is, kan ik wel stellen dat het stuurhuis intern lek is
- en anders kan het of de pomp zijn, of een lekke voorraadbol, niet?
niemand?
titel even veranderd, misschien dan wat meer kandidaten