3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Rijhoogte goed bij stilstand, maar rijdend niet
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1649

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 09 januari 2010 12:16 AM
  [ # 31 ]
XM 2.9 V6 Exclusive schreef:

Maar stel dat de hoogteregelaars vuil zijn, dan lijkt het mij dat ze inmiddels wel schoongespoeld zijn. Ik heb nu al meerdere malen (denk aan reeds 50 keer) de auto omhoog en naar beneden gezet. Probleem blijft. Ook als de auto ‘hard’ is dan is de kont totaal niet in te drukken.

Als de LHM niet wordt ververst, dan kun je de auto omhoog en omlaag doen maar het vuilprobleem blijft.

Als ik het zo lees, vermoed ik bij jou een doorgebrande diode en VN van de achterste elektroklep.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  

Sjaak81
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 618

Gepost: 09 januari 2010 12:18 AM
  [ # 32 ]

Vandaar dat je diodes verdacht zijn….

XM 2.9 V6 Exclusive schreef:

Maar stel dat de hoogteregelaars vuil zijn, dan lijkt het mij dat ze inmiddels wel schoongespoeld zijn. Ik heb nu al meerdere malen (denk aan reeds 50 keer) de auto omhoog en naar beneden gezet. Probleem blijft. Ook als de auto ‘hard’ is dan is de kont totaal niet in te drukken.

Profiel  

Sjaak81
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 618

Gepost: 09 januari 2010 12:21 AM
  [ # 33 ]

Mijn LHM is om te drinken, zo schoon. Ik ga eerst busje achter vervangen, indien geen resultaat hr reinigen en als het dan nog niet geholpen heeft me bezinnen op adal’s vervangen.

Citrophile schreef:

@Sjaak, dus LHM (een paar keer) verversen, de hoogteregelaars onderuit halen, uit elkaar en schoonmaken. Heb je een brug ter beschikking, anders is het nog niet te doen.

Profiel  

Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1649

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 09 januari 2010 12:24 AM
  [ # 34 ]

Ik zou de busjes vervangen en tegelijkertijd de (achterste) hr schoonmaken. Die 2 dingen kunnen samen gedaan worden.

Zo zie je maar weer, ook met schone LHM kunnen kleine kanaaltjes en vooral hr`s nog goed vervuild zijn. Vooral hr`s moeten van tijd tot tijd uit elkaar en schoongemaakt worden, schone LHM spoelt dat vuil niet weg.

Pas als je achterwielen zo /\ staan zou ik aan adals gaan denken en niet eerder.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook