5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 

Wie gaat er naar Leek? Object de Culte, 10 en 11 sept
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7306

- SM 2.7 carb
Gepost: 10 september 2005 10:59 PM
  [ # 61 ]

Laughing loop ik over het terein kom ik een PR-man van citroen tegen die mij persoonlijk de hand geeft en zegt: ik ben Eric Verhaest en jij bent ?

Oh ja, die De Gaule kan ik wel waderen :lachen was dat Laughing  Laughing

gezien het weer is het evenement niet gelukkig niet in het westen of zuiden geweest want dan had waarschijnlijk alleen deze ID het overleeft Laughing  :photo

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

Marten
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 912

Gepost: 12 september 2005 10:06 AM
  [ # 62 ]

Leek was in een woord geweldig.
Dank aan de organisatie die zoveel uit de kast heeft getrokken!
groet
Marten

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 12 september 2005 01:34 PM
  [ # 63 ]

Leuke dag. Ik wist niet dat er nog zoveel I(D)Sen rondrijden in Nederland. Erg gaaf! Ik zag trouwens opvallend weinig CXen in het park (+camping) en omgeving en niet 1 HY op de camping Confused: Daarentegen wel weer veel XM’s -en dan met name type2- en ook een respectabele hoeveelheid BXen. Een paar eendjes. En als klap op de vuurpijl een mercedes-station-rijder die een schamele poging deed, met z’n duitser het park in te rijden en en masse uitgejoeld werd door de extreme tak van de Citrofanaten. Dat werd uiteindelijk toch een stukje lopen vanaf de nabij gelegen P’s voor meneer en mevrouw Benz.

Animal triste post coitum

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 12 september 2005 01:40 PM
  [ # 64 ]
Serge schreef:

Leuke dag. Ik wist niet dat er nog zoveel I(D)Sen rondrijden in Nederland. Erg gaaf! Ik zag trouwens opvallend weinig CXen in het park (+camping) en omgeving en niet 1 HY op de camping Confused: Daarentegen wel weer veel XM’s -en dan met name type2- en ook een respectabele hoeveelheid BXen. Een paar eendjes. En als klap op de vuurpijl een mercedes-station-rijder die een schamele poging deed, met z’n duitser het park in te rijden en en masse uitgejoeld werd door de extreme tak van de Citrofanaten. Dat werd uiteindelijk toch een stukje lopen vanaf de nabij gelegen P’s voor meneer en mevrouw Benz.

Ik heb maar 2 bxen gezien ?

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 12 september 2005 02:03 PM
  [ # 65 ]

In het park zelf heb ik er 4 of 5 gezien en daarbuiten op de parkeerplaatsen al met al een stuk of 10 - 12.

Profiel  

fantomas
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 52

Gepost: 12 september 2005 05:17 PM
  [ # 66 ]

Leek

Het was prachtig ! Beide dagen geweest, zaterdag hele dag lekker zon. Erg mooi vormgegeven, heel erg mooi ! Je kon zien dat er professionele vormgever(s) aan te pas zijn gekomen. Leuke sfeer, veel moois om te zien. Complimenten !

Qui, c’est bien moi…Maitre de la Monde….

Profiel  

superpetur
> 900 berichten
Totaal aantal Berichten: 914

Gepost: 12 september 2005 07:05 PM
  [ # 67 ]

Ben er alle dagen geweest met de opbouw, het evenement en nu weer met de afbouw. Omdat ik op beide dagen ook als vrijwillieger nog een beetje heb rondgehangen en wat kleine dingetjes heb gedaan, weinig tijd gehad om van het evenemnet zelf te genieten.
Ook gecampeerd, de vamping heeft uiteindelijk een -2 sterren classificatie gekregen…..
Probleem van de zaterdag, alle “fout” parkeerders langs de vijver bij de Ds op bollen. Dat mocht daar niet, maar ik geef toe het staat ongelofelijk veel mooier zo….. Heb dus ook op zaterdag weinig DS’en gezien op de parkeerplaats omdat ik die niet bezocht heb, maar z\ondagmiddag aan het eind heb ik wel op de parkeerplaatsen kunnen kijken. Erg mooi over het algemeen, zelfs de nieuwe kleur hammerite groen gezien Wink
Wat betreft XM’en, de XM club bezocht de DS collega’s aan het eind van hun rondrit. Jammer dat het evenment toen alweer bijna noodgedwongen de poorten moest sluiten. Dat tijdstip is niet gekozen door de club die het organiseerde, dat tijdstip is één van de beperkingen die hebt bij het gebruiken van een “publiekelijke” oftewel gemeentelijke locatie… waarop men heel erg zuinig is… ebn terecht.
De locatie was voor dit evenment ideaal, het weer was zaterdag bijkans perfect, en zondag ook nog goed (droog), en er waren veel mensen!
En inderdaad, zoveel DS"en tegelijkertijd op dezelfde plek in Nederland begint een beetje uniek te worden. Ben benieuwd of de Parijsgangers het ook zo naar hun zin zullen hebben in oktober!

MVG, Peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  

DS23i.e.
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22

Gepost: 13 september 2005 02:12 AM
  [ # 68 ]

Zo!
Eindelijk weer thuis!
Nienoord is weer opgeruimd!
Aan de vele leuke reacties te zien, is ons evenement in goede aarde gevallen!

De franse vrachtwagen met de salon van ‘55 is onderweg naar Parijs.
Kunnen we over een paar weken eindelijk zelf in alle rust de salon bekijken!

Nu beetje een day after gevoel….
Maar affijn, we kunnen al weer vooruitblikken op een ander evenement.
Paris here we come!!
Tot Dan!

Lucas de Haan

Profiel  

fantomas
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 52

Gepost: 13 september 2005 01:40 PM
  [ # 69 ]

Waar hebben we dat eerder gezien ?

Mooie ‘Deja vu’ in Leek…...  zie http://perso.wanadoo.fr/nuancierds/    Very Happy

Qui, c’est bien moi…Maitre de la Monde….

Profiel  

Hakkie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 130

Gepost: 14 september 2005 11:39 AM
  [ # 70 ]

Hier staan ook nog een aantal foto’s

http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=165196

Ik vond het trouwens een geweldig goed georganiseerd evenement en heb ontzettend genoten afgelopen zaterdag

ex: Saxo 1.1 gris aluminium
ex: Xsara PHII 1.6i 16v vert hurlevent
ex: C4 1.6i 16v gris aluminium
nu: Saxo 1.4 VTS Zwart

http://www.citroen.nl/NR/rdonlyres/43386BE3-5AB5-413A-948A-96B54FB42281/69034/natuurlijk_citroen.jpg

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7306

- SM 2.7 carb
Gepost: 23 september 2005 08:37 PM
  [ # 71 ]

zijn inmiddels ook foto’s op

http://www.citroeniddsclub.nl

ook “De Gaule” ontbrak niet op deze zomerse dag

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

Marten
> 900 berichten

Gepost: 30 september 2005 04:47 PM
  [ # 72 ]

Hmmmmm, net een bon binnengekregen, reed 63 km/u waar je maar 50 mocht, op weg naar Leek. Emma viaduct Groningen
Snappen die dienders dan niet dat een DS rijder op weg naar het jaarlijks evenement in een soort euforische stemming verkeert, waarbij geen plaats is voor permanent geloer naar de snelheidsmeter?
Het mag de pret niet drukken. 30 pietermannen is te overzien.

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240

Gepost: 30 september 2005 04:53 PM
  [ # 73 ]

Emmaviadukt?? Waar ben je dan vandaan gekomen?

GRG

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  

Marten
> 900 berichten

Gepost: 30 september 2005 05:15 PM
  [ # 74 ]

Kwam uit Groningen stad, heb mijn zoon daar opgehaald.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 30 september 2005 06:46 PM
  [ # 75 ]

Goed dat ik het weet, ik dacht namelijk al een tijdje dat er geen rolletje meer in de paal zat.

Profiel  

5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook