Me vriendin heeft sinds kort een citroen ax 1.1. Ik wilde hier speakers inbouwen maar aangezien de standaard speakergaten achter de voorstoelen zitten wil ik ze in de deur zetten op de plaats van het opbergvak.
Dit gaat verder allemaal prima maar bij de 1.1 zitten er geen doorvoer rubbers in de deur voor de kabels van stijl naar de deur te trekken.
Weet er iemand waar ik deze rubbers vandaan kan halen?
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
sloop?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Waarom plaats je ze niet op de daarvoor bestemde plek (plastic delen waarin je hoedenplank hangt)?
Daar heb je ruimte zat, je kunt eventueel nog een speaker kwijt onder het dashboard bij het handschoenenkastje.
Scheelt je een hoop gemekker met non-originele rubbers en geluid is prima zo..
‘Spirit of avant-garde’
- BX Sport MK2
- AX GT chic
in de pastic delen waarin je hoedenplank hangt? ik ga is kijken of de ovaaaltjes van mij daar ook in passen.
bij mij zitten naast de hoedenplank geen speaker gaten hoor. Enige speakergaten die erin zitten, zitten aan de zijkant van de achterbank. Achter de deurstijl zeg maar. Daar zaten de speakers eerst maar dan zitten ze achter de voorstoelen en gaat dus al het geluid lekker achter je door.
Ik heb nu wat mooie plankjes gemaakt waarmee ze netjes in de deuren kunnen op de plaats van het opberg vak en het gaat allemaal prima. Moet alleen die doorvoerrubbertjes nog hebben.
Maar ik ga inderdaad maar eens op de sloop kijken.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
wellicht passen die van een bx ook? of een andere auto (205? 405?)
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Bij de vijfdeurs AX zitten de standaardspeakers wel in de voordeuren, die doorvoeren zouden op de sloop wel te vinden moeten zijn.
Van de driedeurs hebben de luxere uitvoeringen van de AX met elektrische ramen die rubberen doorvoeren; GTI, Furio, TGS, Volcane misschien ook nog wel.
Groet, Rogier
Totaal aantal Berichten: 119
- AX AX 14 TZX U9
- AX AX 1.1i SPOT
- AX AX 1.1i Volcane
- Saxo Saxo 1.6i VTS
- Xsara Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- Saxo Saxo 1.6i VTS 8v
- 2CV 2cv6
- Xsara Berline 1.6i 16V
- C1 1.0i 12V Ambiance 5drs
- AX 1.1i Spot
- ZX 1.9i Volcane U9
Rio97 schreef:GTI, Furio, TGS, Volcane misschien ook nog wel.
De Volcane heeft ‘t niet.
De SPOT zou nog toegevoegd kunnen worden, mits af-fabriek geleverd met de optie centrale vergrendeling volgens mij…
Citroën AX: 8x, Citroën ZX: 2x, Citroën Xsara: 4x, Citroën Saxo: 2x,
Citroën 2cv: 2x, Citroën C8: 1x, Citroën C1: 1x