Totaal aantal Berichten: 88
- 2CV 2cv6
- (Grand) C4 Picasso C4 picasso 1.8 16V
Nadat ik het geplaatst had zat ik me ook te bedenken dat het alleen maar VW’s zijn.
En dat is nou juist niet mijn merk! Maar VW mensen zijn wel goed in zulke stijlen, dat moet ik toegeven!
Waarom deuken er in schoppen? Dan denk ik alleen maar aan een oud barrel.
Tja heb je hier en daar al een deuk zou ik er niks aan doen.
En ipv mat zwart zou ik toch kiezen voor mat grijs of zoiets, mat zwart is al heel veel gedaan.
Gr. Pieter
HY Pick-Up (under construction)
2cv ‘79 Vert Bambou (verkocht…..)
C4 Picasso 1.8 16V (daily driver)
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Het ziet er inderdaad uit als een sloper. Niet te zien dat er ook echt aandacht aan besteed is…
Lekker met spuitbusjes gaan klooien, paar rare velgen eronder, dan maak je er misschien iets bijzonders van.
- 2CV 2cv6
Even voor de goede orde, er zijn dus ook Citroëns als goede Ratlooks!
Hmja.. ratlook staat mijn inziens toch echt niet op een moderne auto. Een 2cv ratlook kan ik me nog wat bij voorstellen.. Kever ook, maar eigenlijk moet het gewoon een custom built hotrod zijn, en geen Golf V met verroeste motorkap ofzo.
zo dus.
Groets,
Martijn
NU: Renault Laguna 3.0 V6.24, XM 21 Turbo D12 SX (te koop)http://images.spritmonitor.de/376788.png
(& Xantia 1.8 16V Tentation Airco van m’n pa)
Voorheen: BX 19TZI YZ-90-NN - Gesloopt, XM 2.0i 16V SX - Gesloopt, BX 19TZI break XY-15-XY - verkocht, BX 14 NT-57-PX - verkocht, BX 19TGI Routiere FT-ZL-74 - gesloopt, BX 19TZI Break DP-VX-56 - gesloopt, BX 16TZI YN-67-PL - verkocht
http://www.van-gink.nl
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Prachtig, inclusief bulletholes in die voorste wagen!
Die ZX is toch geen RAT? Zelfs voor RATlook vind ik het wel erg magertjes. We hebben het hier alleen over verlaging, matzwarte motorkap, matte lak (geschuurd) en een paar stickers?! Magertjes, erg magertjes…
Ik zou zelf ook nooit RAT(look) gaan, maar er zijn wel voorbeelden die ik wel kan waarderen. Hetzij échte RAT (racht uit de boerenschuur en met alleen de noodzakelijke reparaties om ‘m rijdend te houden, bij voorkeur met alternatieve materialen zoals ty-wraps, popnagels ed):
Of RATlook (bewust gemaakt):
In mijn ogen leent Citroën zich niet echt als RAT, of het moet al een Traction zijn of zo. Aan de andere kant, een ZX kan natuurlijk nauwelijks een Citroën genoemd worden, dus waarom niet?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Een echte rat bouw je niet, die groeit, of evolueert zo je wil.
TS heeft een begin gemaakt, nu zien wat er uit groeit.
Goed bezig hoor man, je moet tenslotte ergens beginnen.
En wees blij, had hij een TA, Snoek, DS of CX (of ga zo maar door) genomen was er nu waarschijnlijk een lynchmob onderweg naar zijn woonplaats.
Groet Dennis (Ratbiker pur sang)
Mooie wagen buurman….
- 2CV 2cv6
Zo zie je maar weer dat er erg veel verschillende meningen zijn over wat nu precies RATLOOK is.
Ik zelf denk dat dit altijd een oneindige discussie kan lijden, maar we zullen het er maar gewoon op houden dat iedereen gelijk heeft.
IIG succes met de ZX, ik hoop dat je hem nog wat extra aandacht geeft zodat het een leuk en mooi geheel wordt.
Gr. Pieter
ziet er niet uit (sorry)
ratlook is duits zoals mn kevertje
over een jaar of 40 zal het waarschijnlijk leuk staan
maar voor nu is t niks
hallo allemaal,bedankt voor jullie reacties,
ik kan wel tegen een beetje critiek
indd,een zx is zeker geen allerbeste ride voor een zx..
er zijn alleen dakdragers te koop en een imperiaaltje word al heel moeilijk,
dan moet ik al gaten in het dak gaan boren??en het matched niet echt!!
ik kan niet kleiner gaan als 14inch velgen,en aangezien ik voor een nieuw ratlook project ben aan het sparen vind ik het een beetje zonde om hier echte retro/oldschool chroome velgen onder te zetten,ivm de kosten.ik heb de velgen wel opnieuw zwart gespoten en witte bouten erin gezet.
zou het meschien vet zijn om de velgen rood te maken???
ik ben wel verder met matzwart gegaan,onderbumper en achterklep gerollerd en achternummerbord heb ik verhangen onder de bumper…voor een plompe achterkant!
en trekhaak eronderuit gehaald.
binnekort wat nieuwe fotos!!
grtjes een rat fan
2.0i 16V
- 2CV 2cv6
Dan ben ik wel benieuwd waar je voor aant sparen ben dan?
Tja die velgen zou ik lekker zwart laten, en dan op de banden white wall paint.
Das niet heel duur, alleen gaat ook niet heel lang mee?
Als je veel kilometers rijdt moet je het misschien elk jaar mooi maken met een nieuw laagje?
Succes iig!
En kom maar op met die foto’s