Totaal aantal Berichten: 2474
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
bon ik heb een bod gedaan voor de wagen TCT waar ik naar be gaan kijken… vermits xm wagens hier niet echt gewild zijn en dag vooral de benzineversies niet zullen we wel zien wat er uit komt….
kan er mij iemand zeggen een open dak dat niet meer opengaat wat zou dit kosten? je hoort de motor draaien maar dat is al.
ook de middenconsole werkt niet meer… zowel digitale airco als de radio.. is dit een zekering? of moet de console daarvoor uit?
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Spannend hoor @bxsport! Dak lijkt me de kabel. Moet de hemel even voor los. En airco en radio…tsja, dat kan heeel erg meevallen (zekering, relais etc) of behoorlijk tegenvallen. Maar een beetje “avontuur” is best leuk en er zijn donoren te over!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- CX 2.5 Prestige
ja maar heb geen zin om alles ineen te knutselen en waar vindt ik een donor?
en dashbord overbouwen heeft niet veel nut dan zoek ik wel een andere wagen…
ik zou voor je ouders idd gaan voor een troen die klopt.
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- CX 2.5 Prestige
ja soms komen er mooie wagens voorbij maar ze moeten dus een open dak hebben… dus nog maar even afwachten. Momenteel s het tamelijk rustig. Wat een mooie V6 automaat zou ook niet mis zijn…
Zeg, @bxsport, het is een beetje stil geworden rond je topic. Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen geweest rond de zoektocht naar een mooie XM voor je ouders?
EDIT: Sorry lees net op de CX pages dat je nu wel even iets anders aan je hoofd hebt met de aanrijding..
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- CX 2.5 Prestige
momenteel is het nogal rustig op de xm markt in belgie vooral benzinemodellen met die opties die ik wil zijn zeldzaam..
momenteel staat er wel een mooie 21TD automaat exclusive met alcantara te koop in onze club maar zonder open dak.
bj 1998
en ook 200.000km dus kosten doen om er een open dak in te laten zetten is miss ook een beetje gek.