Kan dat in 1 dag denken jullie?
Geen idee. Regel maar een camping
Schijt aan originaliteit.
Hahaha. Ik had het wel met mijn broer erover om een keer een meeting te organiseren.
Maar als we een meeting organiseren moet het wel in een dag gebeurd zijn want ‘s avonds gaat iedereen aan het bier en dan is het verstandiger om de volgende dag toch niet te sleutelen
Ben vandaag even wezen kijken/luisteren naar de Visa van Caroline.
Het lijkt erop dat het geluid ergen bij het kleppendeksel vandaan komt.
Tegen het schutbord aan is het geluid harder dan aan de voorkant, het kan ook zo zijn dat het kleppendeksel als een soort klankkast werkt.
Ik heb Caroline voorgesteld om naar de meeting op de Maasvlakte en de experts zoals Gerard Maas eens naar te laten luisteren.
Caroline, whatever happens, ik beloof je dat ik niet aan de alcohol zal gaan.
En ja, ik wil wel helpen sleutelen. Ik heb nog nooit een Visa-motor uit elkaar getrokken (niet 1 motor zelfs ops: ) maar ik kan altijd de juiste gereedschappen aangeven aan diegen die er meer verstand van hebben dan ik.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Lelijke Eend schreef:Caroline, whatever happens, ik beloof je dat ik niet aan de alcohol zal gaan.
En ja, ik wil wel helpen sleutelen. Ik heb nog nooit een Visa-motor uit elkaar getrokken (niet 1 motor zelfs ops: ) maar ik kan altijd de juiste gereedschappen aangeven aan diegen die er meer verstand van hebben dan ik.
Jij ook al? ik ben ook heel goed in koffie aangeven
en ik kna ook wel het 1 en ander zelf
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik speelde sowieso al met het idee om naar die meeting te gaan, dus nu heb ik een goede reden om vrij te nemen
Het geluid klinkt helemaal luid als je onder het motorblok bent. En dan aan de spruitstuk kant.
Waar kan ik trouwens het beste onderdelen zoals koppakking halen? Gewoon bij de dealer? Of van een bepaald merk?
Marten had een lijstje gemaakt met onderdelen die dan sowieso vervangen moeten worden. Maar mijn pc is gecrasht dus heb dat niet meer.
Kan iemand dat voor me maken? En het liefst met uitleg
@lelijke eend:las ervaring is ook welkom. Of plaatwerk bijwerken ook goed
PIMP MY RIDE
Dan doet McDean een schortje om en een haarnetje op en wordt koffiemuts
Pimp My Visa
Caroline81 schreef:@lelijke eend:las ervaring is ook welkom. Of plaatwerk bijwerken ook goed
PIMP MY RIDEDan doet McDean een schortje om en een haarnetje op en wordt koffiemuts
Als jij een goed MIG/MAg apparaat en wat ander plaatwerkgereedschap regelt, kan ik heel veel voor je maken.
Heb ik al vertelld dat ik aan m’n 3e lasapparaat toe ben in 3 maanden ?
Eh dat klinkt niet gunstig dat je al aan je 3e apparaat toe bent. Dan vraag ik me af of ik wel een lasapparaat ergens kan lenen voor je
Zal ff de titel van het topic aanpassen
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Caroline81 schreef:@lelijke eend:las ervaring is ook welkom. Of plaatwerk bijwerken ook goed
PIMP MY RIDEDan doet McDean een schortje om en een haarnetje op en wordt koffiemuts
Koffie muts
Ok ik kan dan wel niet lassen maar me Bumper word super
Waren ouwe krengen, zekering doorgebrand, draad klem, fout slangenpakket.
Het zal niet geloofwaardig klinken, maar het lag niet aan mij.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Caroline81 schreef:Eh dat klinkt niet gunstig dat je al aan je 3e apparaat toe bent. Dan vraag ik me af of ik wel een lasapparaat ergens kan lenen voor je
Zal ff de titel van het topic aanpassen
PIMP THA VISA
Tuning voorbumper etc
Kunststof kan je niet met een MIG/MAG lasapparaat lassen