BX Club Nederland of Citrosfeer Vlaanderen
FVdV
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 55

Gepost: 14 januari 2010 03:01 PM

Sinds een goede maand heb ik mijn bx en sowieso ga ik me aansluiten bij een club maar de vraag is weke? Ik woon zelf in België dus de meest logische keuze zou Citrosfeer Vlaanderen zijn maar ik heb de indruk dat zij zich meer toeleggen op bv. de DS-en.
Aangezien ik maar enkele 10-tallen kilometers van de Nederlandse grens woon was ik dus ook aan het denken aan de BX Club Nederland omdat zij volgens mij een actievere community hebben, meer bx-kennis, onderdelen magazijn etc.

Ik ben dus op zoek naar wat argumenten van “ervaringsdeskundigen” om een keuze te maken Smile.

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 14 januari 2010 06:17 PM
  [ # 1 ]

Als je een club zoekt voor de BX specifiek, niet voor algemeen Citroën, dan zou ik voor de BX Club gaan. Erg leuke club, gezellige leden en een flink onderdelenmagazijn.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3194

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 14 januari 2010 06:17 PM
  [ # 2 ]

Citrosfeer is een club voor ALLe hydraulich geveerde types , dus de aandacht is wat verdeeld over verschillende modellen .

En echt heel veel “echte ” BX liefhebbers ken ik nu niet in België . Rolling Eyes

Nederlandse BX club is een één model club , plus de BX is een gevestigde waarde in Nerderland ( zoals alle Citroen modellen trouwens )

Walter

Ja als mijn pc hersteld is zal ik mijn profiel dringend moeten aanpassen
de BX14 staat er nog niet bij Surprisedops:

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook