Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
€1800 voor een sloper?
Citroen!

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
garagestmarien schreef:Dus dit draadje is klaar?
Pfff… je zou haast zeggen van wel he? Wat een beauty…
Way out in the water, see it swimming.

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
DriverD schreef:€1800 voor een sloper?
Ja, ziet er niet best uit he… Jammer! Want hier ziet ze er namelijk nog wel oké uit!

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Nelis Infra schreef:garagestmarien schreef:Dus dit draadje is klaar?
Pfff… je zou haast zeggen van wel he? Wat een beauty…
Voor zover ik weet, van horen zeggen, is dat een mooi vehicule. En eerlijk is eerlijk, ik heb liever dat Léo een beetje verdient dan één of andere onbekende Fransoos.

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Kijk dat vind ik een mooie reden Feit blijft dat ik nog slechts in de oriënterende fase ben. Ik ben in ieder geval al erg blij dat ik precies voor ogen heb wat ik wil. Ik moet mede daarom nog wel een beetje wennen aan Sable Doré... Maar ik denk dat ik dat wel heel erg mooi vind… Voor de liefhebbers, hier overigens nog een album over de ‘82 Prestige van La Leo:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZINJHXEC
Mogen we weten wat deze kar moet opbrengen ? Want ik kan me niet voorstellen, dat je een topic start met ‘ik ben op zoek naar een knappe prestige met leer en airco’ en dan niet een gat in het plafond springt, als je deze kar voorbij ziet komen, althans wat ik ervan zie. Ok, er zit wat carrosseriewerk aan, maar ik kan me niet voorstellen, dat je er één vindt zonder.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
EUR 6.500

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nou, klinkt wellicht niet leuk ten opzichte van Léo, maar als je echt een mooie serie 1 prestige wil hebben en deze technisch ook echt ok is, dan zou ik zeggen, proberen te pingelen en zaken doen ! Voor het restant tot 8 k de plaatwerker aan de slag zetten. En dan zweven met dat lekker ding !

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Arjan Verkade schreef:Serie 2 heeft ook zo zijn voordelen
o ja? noem er eens eentje dan…?
Ik wilde t net vragen

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Ja Robin: ik heb nu een aantal CX’en op het oog (drie om precies te zijn) en ik ga zondag eens beginnen met de drie goed naast elkaar te leggen.
Hoe beoordeel jij (als roestexpert, helaas!) dat stuk roest boven de tankdop? En het hoekje van de kap + de kras?
En wat denkt de rest?
Prachtige Prestige, breedspoor serie 1! Is de stalling al geregeld want ik zou denk ik al kaar zijn met de zoektocht
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Robin Visser schreef:Want ik kan me niet voorstellen, dat je een topic start met ‘ik ben op zoek naar een knappe prestige met leer en airco’ en dan niet een gat in het plafond springt, als je deze kar voorbij ziet komen, althans wat ik ervan zie.
Deze dame heb ik vorig jaar in Heusden gezien, en ik snap wel dat je niet direct een gat in de lucht springt. Qua staat is ie zo’n beetje vergelijkbaar met die van Rik, en die heeft een nieuwe gasinstallatie.
Mijn dame heeft dezelfde opties met minder roest, een interieur in een betere staat, heel weinig kilometers en dat voor minder dan de helft van het geld. Je betaalt natuurlijk voor een prestige, maar dit is wel erg veel. Ik kon me de vraagprijs nog herinneren uit het draadjes destijds. Toen was de algemene mening al dat deze redelijk aan de prijs was.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Nou, wat ik zag aan de foto’s, dan denk ik dat er via via best wel een goeie beun is te vinden die voor 2 k die problemen krijgt opgelost. Open deur, dat ik geen reclame wil maken . Ik hoorde vanavond een verhaal van een mede forummer met soortgelijke ervaringen en onlangs ook nog iets over een citrofiele engelsfransman die voor redelijk geld heel goed werk schijnt te doen…