Nelis Infra schreef:Deze staat vast al lang niet meer te koop, maar dit is toch wel een waar genot om naar te kijken zeg!
http://www.cxpert.nl/cxvoorraad/cx20001974-2/beschrijving.html
zou het verhaal dat erbij staat, kloppen?
Dé auto van de introductie op de Parijse Salon, dat is op zich wel bijzonder ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Totaal aantal Berichten: 615
- CX 25 GTi Turbo 2
Kijk eens aan, mijn vorige CX die zomaar weer te koop staat. En hij probeert ‘m nog voor €. 50,—meer te verkopen dan dat ie ‘r van mij voor kocht. Zou ‘t wel leuk vinden als je weer goed terecht komt.
Ex: CX 22 TRS
is ook mooi, maar die zwarte prestige turbo 2 is toch ook wel echt de moeite.
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Laurensvzb schreef:Kijk eens aan, mijn vorige CX die zomaar weer te koop staat. En hij probeert ‘m nog voor €. 50,—meer te verkopen dan dat ie ‘r van mij voor kocht. Zou ‘t wel leuk vinden als je weer goed terecht komt.
Dan heeft ie een goedkope 10dkms gehad…. Me dunkt dat hij hem niet voor dat bedrag kwijtraakt, maar goed, we zullen zien
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 1155
- C5 2.0 16v Comfort
Laurensvzb schreef:Kijk eens aan, mijn vorige CX die zomaar weer te koop staat. En hij probeert ‘m nog voor €. 50,—meer te verkopen dan dat ie ‘r van mij voor kocht. Zou ‘t wel leuk vinden als je weer goed terecht komt.
Wel een mooie bak zo op het eerste gezicht.
Met z’n vieren in je Eendje.
25trd schreef:
Dan heeft ie een goedkope 10dkms gehad…. Me dunkt dat hij hem niet voor dat bedrag kwijtraakt, maar goed, we zullen zien
Waarom duur, 1300 euro is niet veel. of is de carrosserie erg slecht?
- C15 GV (Grand Volume)
Puur en alleen omdat de markt voor série 2 op het moment ontzettend slecht is… Het is en blijft een basic auto (deze 22trs), dat kan een voordeel zijn, maar als de luxere modellen voor weinig over de toonbank gaan, waarom zou je nog een basic auto kopen voor hetzelfde bedrag?
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 1155
- C5 2.0 16v Comfort
Vragen kan altijd..,maar of men het er ook voor krijgt?
Aan de biedingen tot op heden te zien niet.
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 615
- CX 25 GTi Turbo 2
Toen ik de dame verkocht waren de de onderkanten van de voorschermen weggeroest en hadden de deuren voor wat beginnende roest. Hoe het met de dorpels stond weet ik niet, daar heb ik niet naar gekeken. Dat heb ik ook toen tegen de huidige eigenaar gezegd. Verder is de dame helemaal in orde voor zover ik weet. Toen ik de dame kocht heeft ze nog een grote beurt gehad en de grote dingen die toen zijn gebeurd is het schoonmaken en afstellen van de carburateur en een nieuwe kachelmodule. En zoals op de foto’s te zien is heb ik er een VIP interieur ingezet, wat weer afkomstig was van beerpeet hier op het forum.
Ex: CX 22 TRS
- C15 GV (Grand Volume)
Ik vind de auto nu niet zo heel erg boeiend…. Een turbo2 diesel met roestige dorpels voor 1250 euro
Maareuh, wat vliegt er daar door de lucht? Een ooievaar met een baby oid!?
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Haha, waarschijnlijk was dat de gezinsuitbreiding, reden waarom de auto nu weg moet…
Deze had ook best bij Niels’s onderwerp ‘op zoek naar een prestige’ kunnen staan:
http://www.leboncoin.fr/vi/89609242.htm?ca=7_s
Airco en mooi leer. Helemaal af. Beetje pingelen en klaar is Kees !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
en deze stond er al eerder op, maar met een andere foto en niet bij onderdelen, maar bij auto’s:
http://www.leboncoin.fr/vi/78757930.htm?ca=7_s
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Wel, als je die eerste break door google translate haalt, dan wordt het glashelder…
VIP interieur kan alleen de voorstoelen zijn. Verder een GTI stuur.
Jammer dat ze geen airco heeft want het is best een leuk ding…
Wat zou het kosten om achteraf airco in te bouwen?