Zo, afgelopen zaterdag na de meeting van de XM club de XM bij Van der Laan voor de deur gezet… Nu maar afwachten. Hopelijk kan ik haar snel weer met verse APK meenemen…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Dat is een beste operatie volgens mij. Heb je foto’s van de auto?
Nope, geen foto’s, maar ze wijkt niet af van andere type 1 XM Exclusives in de kleur vert vega…
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Sja, als het stuurhuis langs de assen lekt heb je nog kans dat een paar nieuwe keerringen volstaan, of heb ik me verkeerd in laten lichten?
Groetjes Erik!
Ik denk dat je je best goed hebt laten inlichten… Wat Evert-Jan precies gaat doen weet ik niet. Ik vertrouw iig op de goede afloop…
Citroën XM turbo ct
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
XMTurboCT schreef:Nope, geen foto’s, maar ze wijkt niet af van andere type 1 XM Exclusives in de kleur vert vega…
Haha dat is al vrij duidelijke omschrijving
De XM is door de APK. Later meer!
Citroën XM turbo ct
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gefeliciflapstaart!
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gelukkig en nu genieten .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
XMTurboCT schreef:De XM is door de APK. Later meer!
Is het niet eens tijd voor meer? Goed dat ze weer legaal over sneerlands wegen mag rijden.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Ha Wes, je hebt gelijk. Was gisteravond laat thuis en toen heb ik nog ff wat andere dingen gedaan… En ik heb nog niet de volledige opgave gekregen van Van der Laan. De dame bleek iig geen lek stuurhuis te hebben maar lekkage elders. Wat er nog meer is gebeurd, weet ik niet, maar hoor ik snel.
Groet, Arjan
Citroën XM turbo ct
Geen lekkend stuurhuis. Da’s mooi, heel mooi.
Wim,
Disciplus Simplex
proficiat!
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Inderdaad proficiat!! Ben toch benieuwd wat het nou wel was! En hoe ze bij de eerste conclusie kwamen van een lek stuurhuis…
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!