Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gisteren was ik op de autosalon van Brussel en goed naar de C6 3.0HDI gekeken die daar stond. Die had nog geen nieuwe spiegels en NG4 navi, verder was het een hele mooie C6 .
Hopelijk heb jij wel die nieuwe spiegels en NG4 navi.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 2474
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
ik zou daar niet zo snel van uitgaan…
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
De voorraad RT4 navi moet nu toch wel op zijn .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 28-06-2008
- CX 2400 prestige injection automatique
- ID/DS DS 23 IE Pallas Automatique
- SM SM 2.7 carbu
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 HDI Exclusive
- ID/DS Cabriolet Usine
Hoe kan je het verschil op de wagen zien tussen navi RT4 en NG4?
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Bij RT4 zit er nog een telefoonfunctie bij met een simkaart en bij NG4 is dit een bleutooth applicatie. De NG4`s heb ik tot nu toe gezien met onderin een SD kaart sleuf, maar dit is een foutje van Harman Kardon want het NG4 systeem werkt met een harde schijf net als RT4.
Verder oogt RT4 conventioneel qua knoppen zoals in de C6 folders en eerste C5-3 folders. De NG4 heeft een hele grote centrale draaiknop dat kun je niet missen. Bij de C5 is de middenconsole aangepast omdat NG4 groter is dan RT4.
Qua beeldscherm is NG4 mooier dan RT4 qua pixels en layout.
Er zijn nog meer verschillen maar dat kun je op het forum vinden.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 28-06-2008
- CX 2400 prestige injection automatique
- ID/DS DS 23 IE Pallas Automatique
- SM SM 2.7 carbu
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 HDI Exclusive
- ID/DS Cabriolet Usine
wat ik gelezen heb is dat de NG4 niet de RT4 aflost op de C6, maar wel de RT5 !
Rt5 = RT4 + Bluetooth
De NG4 is niet voor de C6 weggelegd!
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Idd klopt.
Mss als er eens een facelift van de C6 komt. Dan zullen ze het wel inbouwen, maar voorlopig blijft het een doorontwikkeling van het RT4 systeem.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 764
Geregistreerd: 02-11-2005
- XM 3.0 V6 bvm5 Exclusive 1998
- C6 (2005-2012) 3.0 HDI AUTO Exclusive 2009
- CX 25 GTi bvm5 ABS 1987
- SM 3.0 Carb bvm5 1974
- DS 3 DS 3 Opera
Wat is het ORGA nummer van de nieuwe C6 ( staat in de deurpost naast de bandenspanningswaarden ).
Misschien ook interessant te weten wat het ORGA nummer van de 3.0HDI C6 op de Brusselse salon is.
( Gaat er nog iemand heen ? )
Totaal aantal Berichten: 871
Geregistreerd: 03-02-2006
- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
bxsport schreef:eddy vandaag…...
Wat ik een beetje spijtig vindt is dat je buiten de uitlaat die anders is aan niet veel kan zien dat het een 3 liter uitvoering is…
Ja maar mannen, dat is nu ook het kenmerk van de C6: geen branie / spierballen tentoonstelling maar eerder de “discrete charme van de bourgeoisie”.
Kortom, discreet, low-key….
....en niet te veel dure aanpassingen wegens einde reeks sorry grapje beetje cynisch hier.
Wat ik bedoel: precies een jaar geleden leek het er op of er niet al te veel automerken zouden overblijven, de mondiale krisis remember. Wel we staan nog niet zo veel verder hoor, PSA ziet zijn marktaandeel stijgen in de dalende markt, maar er wordt nog steeds verlies gemaakt….
citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO
Totaal aantal Berichten: 764
Geregistreerd: 02-11-2005
- XM 3.0 V6 bvm5 Exclusive 1998
- C6 (2005-2012) 3.0 HDI AUTO Exclusive 2009
- CX 25 GTi bvm5 ABS 1987
- SM 3.0 Carb bvm5 1974
- DS 3 DS 3 Opera
Do not hear me wrong.Still the best there is.
Nog altijd een fantastische auto, de mijne is nu bijna 4 jaar oud,
nagenoeg probleemloos, mijn extra garantie heeft z’n geld niet opgebracht.
Altijd gezeik van mensen die hem niet kennen of alleen aan Duitsers denken.
Die er geen van allen aan kunnen tippen. En dat is niet veranderd in de 36 jaar
dat ik nu in een Citroen voiture rij.
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
@Andre, momenteel worden toch de C6 draagarmen vóór vervangen omdat het rubber lager kapot gaat en voor herrie zorgt. Lijkt mij dat dit ook geldt voor jouw C6 en ook nog eens onder garantie .
Als dit fenomeen aanwezig is dan maken de voorwielen bij (langzaam) wegrijden een vreemde gefaseerde beweging met een hoge frequentie, alsof er speling op de aandrijfassen zit.
Dankzij Toyota-Lexus kwaliteitscontrole en handhaving, toegepast door PSA is de C6 gelukkig nagenoeg probleemloos .
Nu moet de Citroën organisatie incl. importeurs beter hun best doen om de C6 te promoten en te verkopen, desnoods door een beperkt aantal dealers te verkopen die aan stringente richtlijnen moeten voldoen. Dit is al wel het geval met werkplaats werkzaamheden met een C6.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Als het goed is wordt vandaag de C6 3.0HDI van snelle Eddy afgeleverd .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 2474
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
ja ik ben eens benieuwd!
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Totaal aantal Berichten: 764
Geregistreerd: 02-11-2005
- XM 3.0 V6 bvm5 Exclusive 1998
- C6 (2005-2012) 3.0 HDI AUTO Exclusive 2009
- CX 25 GTi bvm5 ABS 1987
- SM 3.0 Carb bvm5 1974
- DS 3 DS 3 Opera
Jullie zijn zeker nog nooit in een TOYOTA factory in TOYODA town geweest en
gezien hoe met de kwaliteit gesteld staat. Laat me niet lachen !!
Zijn er bij iemand op een C6 echt de draagarmen vervangen om het lagerprobleem
in het wielophangingslager entgultig op te lossen.
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Nee, ben nog nooit in een Toyota fabriek geweest. PSA begint er zelf over dat ze de Toyota kwaliteitscontrole cq handhaving toepassen en dan specifiek over de C6 .
Ik heb mijn collega`s in de Citroen garage dat zien vervangen, Citroen stuurde een brief naar de dealers met deze mededeling. Volgens Citroen zou de C6 te zwaar zijn voor deze draagarmen, bij de C5 zal dit niet het geval zijn omdat die lichter is. Ik blijf het een merkwaardig verhaal vinden .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !