7 van de 15
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
   
1 van de eerste 3.0 V6 HDI in België
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 18 januari 2010 02:42 PM
  [ # 91 ]

Gisteren was ik op de autosalon van Brussel en goed naar de C6 3.0HDI gekeken die daar stond. Die had nog geen nieuwe spiegels en NG4 navi, verder was het een hele mooie C6 cool smirk .

Hopelijk heb jij wel die nieuwe spiegels en NG4 navi.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2474
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 18 januari 2010 02:49 PM
  [ # 92 ]

ik zou daar niet zo snel van uitgaan…

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 18 januari 2010 02:54 PM
  [ # 93 ]

De voorraad RT4 navi moet nu toch wel op zijn Wink.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
Gepost: 18 januari 2010 04:15 PM
  [ # 94 ]

Hoe kan je het verschil op de wagen zien tussen navi RT4 en NG4?

Profiel  
 
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 18 januari 2010 04:25 PM
  [ # 95 ]

Bij RT4 zit er nog een telefoonfunctie bij met een simkaart en bij NG4 is dit een bleutooth applicatie. De NG4`s heb ik tot nu toe gezien met onderin een SD kaart sleuf, maar dit is een foutje van Harman Kardon want het NG4 systeem werkt met een harde schijf net als RT4.

Verder oogt RT4 conventioneel qua knoppen zoals in de C6 folders en eerste C5-3 folders. De NG4 heeft een hele grote centrale draaiknop dat kun je niet missen. Bij de C5 is de middenconsole aangepast omdat NG4 groter is dan RT4.

Qua beeldscherm is NG4 mooier dan RT4 qua pixels en layout.

Er zijn nog meer verschillen maar dat kun je op het forum vinden.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
Gepost: 18 januari 2010 05:23 PM
  [ # 96 ]

wat ik gelezen heb is dat de NG4 niet de RT4 aflost op de C6, maar wel de RT5 !

Rt5 = RT4 + Bluetooth

De NG4 is niet voor de C6 weggelegd!

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 18 januari 2010 05:28 PM
  [ # 97 ]

Idd klopt.
Mss als er eens een facelift van de C6 komt. Dan zullen ze het wel inbouwen, maar voorlopig blijft het een doorontwikkeling van het RT4 systeem.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
Gepost: 18 januari 2010 09:24 PM
  [ # 98 ]

Wat is het ORGA nummer van de nieuwe C6 ( staat in de deurpost naast de bandenspanningswaarden ).

Misschien ook interessant te weten wat het ORGA nummer van de 3.0HDI C6 op de Brusselse salon is.

( Gaat er nog iemand heen ? )

Profiel  
 
CITROENIST TOT IN DE KIST
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 871
Geregistreerd: 03-02-2006

- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Gepost: 18 januari 2010 10:01 PM
  [ # 99 ]
bxsport schreef:

eddy vandaag…...
Wat ik een beetje spijtig vindt is dat je buiten de uitlaat die anders is aan niet veel kan zien dat het een 3 liter uitvoering is…

Ja maar mannen, dat is nu ook het kenmerk van de C6: geen branie / spierballen tentoonstelling maar eerder de “discrete charme van de bourgeoisie”.

Kortom, discreet, low-key….

....en niet te veel dure aanpassingen wegens einde reeks   Smile  sorry grapje beetje cynisch hier.

Wat ik bedoel: precies een jaar geleden leek het er op of er niet al te veel automerken zouden overblijven, de mondiale krisis remember. Wel we staan nog niet zo veel verder hoor, PSA ziet zijn marktaandeel stijgen in de dalende markt, maar er wordt nog steeds verlies gemaakt….

citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO

Profiel  
 
Gepost: 19 januari 2010 08:23 PM
  [ # 100 ]

Do not hear me wrong.Still the best there is.
Nog altijd een fantastische auto, de mijne is nu bijna 4 jaar oud,
nagenoeg probleemloos, mijn extra garantie heeft z’n geld niet opgebracht.
Altijd gezeik van mensen die hem niet kennen of alleen aan Duitsers denken.
Die er geen van allen aan kunnen tippen. En dat is niet veranderd in de 36 jaar
dat ik nu in een Citroen voiture rij.

Profiel  
 
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 20 januari 2010 01:51 PM
  [ # 101 ]

@Andre, momenteel worden toch de C6 draagarmen vóór vervangen omdat het rubber lager kapot gaat en voor herrie zorgt. Lijkt mij dat dit ook geldt voor jouw C6 en ook nog eens onder garantie Wink.

Als dit fenomeen aanwezig is dan maken de voorwielen bij (langzaam) wegrijden een vreemde gefaseerde beweging met een hoge frequentie, alsof er speling op de aandrijfassen zit.

Dankzij Toyota-Lexus kwaliteitscontrole en handhaving, toegepast door PSA is de C6 gelukkig nagenoeg probleemloos Wink.

Nu moet de Citroën organisatie incl. importeurs beter hun best doen om de C6 te promoten en te verkopen, desnoods door een beperkt aantal dealers te verkopen die aan stringente richtlijnen moeten voldoen. Dit is al wel het geval met werkplaats werkzaamheden met een C6.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 20 januari 2010 02:14 PM
  [ # 102 ]

Als het goed is whistle wordt vandaag de C6 3.0HDI van snelle Eddy afgeleverd gooi .

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2474
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 20 januari 2010 02:27 PM
  [ # 103 ]

ja ik ben eens benieuwd!

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
Gepost: 20 januari 2010 06:09 PM
  [ # 104 ]

Jullie zijn zeker nog nooit in een TOYOTA factory in TOYODA town geweest en
gezien hoe met de kwaliteit gesteld staat. Laat me niet lachen !!
Zijn er bij iemand op een C6 echt de draagarmen vervangen om het lagerprobleem
in het wielophangingslager entgultig op te lossen.

Profiel  
 
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 20 januari 2010 06:34 PM
  [ # 105 ]

Nee, ben nog nooit in een Toyota fabriek geweest. PSA begint er zelf over dat ze de Toyota kwaliteitscontrole cq handhaving toepassen en dan specifiek over de C6 Wink.

Ik heb mijn collega`s in de Citroen garage dat zien vervangen, Citroen stuurde een brief naar de dealers met deze mededeling. Volgens Citroen zou de C6 te zwaar zijn voor deze draagarmen, bij de C5 zal dit niet het geval zijn omdat die lichter is. Ik blijf het een merkwaardig verhaal vinden Rolling Eyes .

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
 
7 van de 15
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook